recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 26PF3321 kan ikke tænde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 26PF3321 kan ikke tænde

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dk90024 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-September-2010
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 26PF3321 kan ikke tænde
    Sendt: 29-September-2010 kl. 20:36
Hejsa Forum - ny bruger her :)

jeg er den (u)heldige indehaver af et Philips 26PF3321 TV (Det er det model-nummer der er angivet på El-Gigantens kvittering).

Indledningsvis havde jeg nogle problemer med fjernbetjeningen - de kunne dog løses ved at pille batteriet ud og sætte det i igen, men det blev gradvist værre for til sidst at være så slemt at TV'et kun registrerede 1 tryk på betjeningen før batteriet skulle en tur ud igen. (Det er et helt nyt batteri)

Jeg har set på den infrarøde sensor gennem mit mobil-kamera, og der er aktivitet når der trykkes på knapperne. Problemet må derfor være TV'et. Jeg kunne før det gik helt i dørken tænde og slukke via panelet på siden, så det var til at leve med, men efterhånden udførte knapperne ikke de funktioner de burde, og det blev generelt dårligere og dårligere til at registrere tryk. Nu er det så kun powerknappen der kan trykkes på, men det eneste den tænder er den røde diode på fronten af TV'et.

Lang smøre - I know. Er der nogen der er bekendt med ovenstående scenarie? TV'et er 3.5 år gammelt (so much for at have købt 3 års forsikring). Med mit begrænsede kendskab til elektronik lyder det som en dårlig forbindelse, eller en defekt på det panel der huser knapper samt formentlig også IR sensoren.

Nu har jeg ikke undersøgt hvad det vil koste at sende det til service, men når jeg ser på hvad et nyt koster idag kan det næppe svare sig.

Håber der er en kyndig sjæl der kan assistere med lidt fejlfinding eller erfaringer.

- Peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu