|
Philips 32PF9830 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
D.Hansen
Junior bruger Oprettet: 12-Februar-2006 Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 17-Juni-2006 kl. 16:52 |
Tak for dit svar! Jeg har godt nok set at der kommer nye modeller, men priserne er også "nye" . Har set at man kan få den (9830) i Tyskland til ca. 14.500 kr. Men jeg ved ikke rigtig om det er det værd, at købe den i Tyskland, hvis der bliver noget med den? Er der nogen der har erfaringer med at købe Philips lcd i Tyskland, og hvordan man er stillet mht. reklamation/reperation, hvis uheldet er ude? /D.Hansen
|
|
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Sendt: 17-Juni-2006 kl. 16:56 |
D.Hansen: Jeg købte min phillips harddisk recorder over nettet og da jeg opdagede en lille fejl på den, kontaktede jeg Phillips og de sendte mig et fragtkort, så jeg bare skulle aflevere den på posthuset. Nu ved jeg ikke om det samme sker med de lidt større fjernsyn, men måske har de en løsning. Kan kun sige at Phillips har en rigtig god kundeservice. |
|
Mvh.
Casper |
|
D.Hansen
Junior bruger Oprettet: 12-Februar-2006 Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 17-Juni-2006 kl. 17:23 |
Ok ... sweet! Er der nogen der ved om det er samme procedure med LCD skærme, og hvordan er Philips' holding til pixelfejl? /D.Hansen Redigeret af D.Hansen - 17-Juni-2006 kl. 17:25 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |