|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() Sendt: 10-September-2005 kl. 11:36 |
Jeg kan ikke blive enig med mig selv, hvad for en af modellerne jeg skal købe.
32pf9986 har fået top karaktere på billed, i alle de test jeg har set. Men på den anden side er 32pf9966 jo lidt nyere, men jeg ved ikke om den er lige så god. Er der nogen der har erfaringer med de 2 modeller?? |
|
![]() |
|
drkoch ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
efter sigende skulle 9966 og 9830 (som er efterfølgeren til 9986'eren) være samme "teknik" bare forskellig design, og 9966 kun én tuner. Derfor ville jeg klart mene at du vil få et bedre billede ved at købe 9966'eren ift. 9986 (der så er en generation ældrere)...
Har lige bestilt et 9966 og har stået i de samme overvejelser :)
Held og lykke
|
|
![]() |
|
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Nu ved jeg ikke om du har set den test der er i Datatid´s septembernummer, men der skriver de at, skal det være Philips skal der være 32PF9986.
m@dsen |
|
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
[QUOTE=m@dsen]Nu ved jeg ikke om du har set den test der er i Datatid´s septembernummer, men der skriver de at, skal det være Philips skal der være 32PF9986. [/QUOTE] Jo jo men meget er sket siden Datatid testede, 9986 er blevet afløst af 9830. Redigeret af lahan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |