|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
socsci ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 20-September-2009 kl. 21:33 |
Hej alle
Jeg står netop overfor mit første fladskærmskøb ever.. Jeg har prøvet at studere dette site og mange andre. Det jeg leder efter er en fladskærm der opfylder følgende krav: - 32-37 tommer (helst 37) - DVB-C tuner med mpeg 4 - HD-ready - Skal kunne modtage software opdateringer - maks 5.500kr Dette passer til de krav, som Yousee stiller for at kunne modtage deres digitale signal uden boks. Jeg har fundet dette tv: http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/W37PFL5604H_Wupti1 .html Er der nogen der har erfaringer med dette TV eller bare generelt ved noget om det, billedkvaliteten, lyd osv.. Det jeg skal bruge skærmen til, er TV kiggeri. Jeg ser meget fodbold, så er interesseret i et TV der kan være med på de hurtige bevægelser der er i en fodboldkamp uden sløring eller andre negative ting. Nogen der ved om dette tv har negative sider i forhold til dette? Der udover vil jeg gerne kunne tilslutte min eksterne harddisk direkte til TV'et for at se film der ligger på min eksterne harddisk, er det muligt på dette TV - der står der er USB tilslutning, men skal der mere til end det? Det vil altså sige at TV'et også gerne skulle være godt at se film på (også DVD film). Det kunne være rigtig dejligt hvis der var nogen der ville fortælle mig noget om det TV jeg linker til, men også hvis de i stedet vil anbefale andre TV, som de mener er bedre indenfor prisrammen. på forhånd tak! - jeppe |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |