recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 37PF9731, understøttede filtyper
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 37PF9731, understøttede filtyper

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10479
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 37PF9731, understøttede filtyper
    Sendt: 25-September-2006 kl. 12:44

For nogen tid siden var der en der spurgte om, hvilke formater Philips 37PF9731 TV kunne afspille. Jeg er efter test med 50-60 klip kommet frem til følgende:

Filer der afspilles uden problemer.

Mpeg1 og -2 filer med lyd, hvis opløsningen svarer til enten VCD, SVCD eller DVD standard.

Xvid, Divx 4, 5 eller 6  med eller uden lyd i alle tænkelige opløsninger (se dog nedenfor)

Nero Digital

Filer der ikke kan afspilles.

Mpeg1 og-2 filer uden lyd.

Divx 3

Xvid, Divx 4, 5 eller 6 med høj opløsning, dvs opløsning der nærmer sig eller er lig med fuld DVD opløsning

Wmv, Quicktime og Real Media filer

Vedrørende lydformater har jeg ikke tjekket dette nærmere, men det gælder for alle videoklip som har kunnet afspilles ifølge ovenstående, at den tilhørende lyd også er afspillet uden problemer.

Flemming

Til top
AllanHvass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2006 kl. 06:59
Uden at have prøvet alle de kombinationer du lister oplever jeg ca. det samme. Er der nogen måde at få HD materiale ind via USB porten overhovedet? Eller er det restringeret til SD? Jeg har haft et par MPEG2 i 720p, men dem kalder skærmen "ikke understøttet filformat". Hvis jeg nedkonverterer dem til lavere opløsning XviD eller Nero Digital format så kan de afspilles, men så er det jo standard kvalitet.
Med venlig hilsen
Allan Hvass
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu