recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 37PF9731D Vs Samsung LE40R86BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 37PF9731D Vs Samsung LE40R86BD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 21:15

Nu ved jeg ikke hvad man kan købe en Pioneer PDP 427 xa eller xd til lige nu, men måske er den også indenfor rækkevidde, jeg tog den ikke med pga. dit maxbudget, man da der er nye modeller på vej fra Pioneer kan det da tænkes man kan gøre en god handel på sådan en hvis den er prissat omkring dit budget var den nok værd at kigge på også

Mvh

René
Til top
saksuk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juni-2007
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 21:45

risby

Damn, nu er jeg kommet i tvivl igen!! :-P

Er nemlig rigtig glad for ambilightet :-)... Men det er nok noget af en risiko jeg løber, hvis jeg vælger Philipsen.... Billedet stod nemlig rigtig skarpt - også på alm kanaler, men har læst mig frem til, at fejlene desværre godt kan opstå efter noget tid. Men hos TC, siger de, at alle deres modeller er blevet opdateret.

Laver Philips andre skærme med ambilight, der er værd at tale om...?

rhsin

Pioneeren ligger lige lidt over budgettet :-)

Ingen der nævner Samsungs skærm..?? :-)

Til top
saksuk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 18:25

Nu har jeg sammenlignet de to skærme - Philips kontra Samsung. Kan det passe, at mine øjne synes, at Philips billede var lidt skarpere...?? Eller er det bare mig :-)....

Til top
Gert13 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af saksuk saksuk skrev:

Nu har jeg sammenlignet de to skærme - Philips kontra Samsung. Kan det passe, at mine øjne synes, at Philips billede var lidt skarpere...?? Eller er det bare mig :-)....

Det er sådan set ligemeget om det "bare er dig" der synes billedet er bedre på Phillips, det er jo dine øjne der skal tilfreds stilles så du skal købe det _dine_ øjne bedst kan lide. (Desuden lyder det meget sandsyneligt) Har ikke set Samsungen, men Phillps'en er i hvert fald et af de allerbedste LCD'er på markedet.

Til top
saksuk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 19:09

Gert13

Tak for svaret :-)

Kom også lige til at tænke på, om jeg mon kommer til at fortryde, at jeg "nøjes" med en 37 tommer og ikke en 40 tommers...?? Jeg har ca 3,5-4 m til fjernsynet....

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu