|
|
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Forfatter | ||
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() Sendt: 25-Marts-2006 kl. 20:27 |
|
Hej allesammen Nu har jeg vist endelig fået overbevidst "finansministeren" om at vi ikke kan leve uden fladskærm. Jeg har læst om Philips 37PF9830, der får de bedste anmeldelser alle steder. Derfor har jeg lige et par spørgsmål: Er Philips 37PF9830 ikke det bedste lcd tv på markedet lige nu? Er der overhovedet nogen alternativer? Jeg læste i en anden tråd her i forummet, at Philips kommer med nye topmodeller - hvornår kommer de? Mvh. baloo55 |
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
DE nye modeller kommer til Juni/juli. Jo 37PF9830 er markets bedste LCD, både på funktioner, billede og lyd. Det fik dog ikke EISA prisen sidste år da Samsung's TV er det bedste til Prisen. Prisen er netop 37PF9830 problem, koster næsten det dobbelte af det Samsung/Sony. De nye modeller har en række nye spændene ting, bla den Teknologi der fik EISA prisen sidste år, nemlig ClearLCD. De nye modeller skulle også blive væsentligt billigere end 2005. Du kan se dem her |
||
![]() |
||
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() |
|
Arrgh det er da træls at der går så lang tid! Kan næsten ikke vente. Er jeg total idiot hvis jeg køber 9830'eren nu? Hvad med den Acer Media Gateway AT3705-MGW http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=170914 ? Er der nogen der kender den? Er det fis i en hornlygte eller er den god til prisen? Jeg skal både se tv, dvd og htpc? |
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
Gavtyv ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Ja, 37pf9830 er lækker. Jeg kiggede selv oprindeligt efter denne model, men 37" var lidt for lille og 42" var alt for dyr (sidste har også netværk). Du kan læse lidt mere om Philips'en på: http://www.dinside.no/php/art.php?id=277529&=katnav (på norsk) http://www.hennek-homepage.de/video/hdtv.htm (på tysk) Der er også lige kommet en 42pf9730 som er 9830'eren bare kun med panelopløsning på 1366x768. Personligt synes jeg stadig, at du får mere LCD for pengene ved Samsung 42M61B, men har selv valgt fælleskøbets 42PV60E fra Panasonic - det er et "must have" til prisen også selvom det ikke er LCD. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for info. Jeg har også kigget på Samsung 42M61B. Der kørte Starwars på, men jeg syntes alle mørke områder flød ud i et. Det så dårligt ud. Måske Fona skulle indstille den bedre?!? |
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Er der nogle som kender de vejl priser for de nye philips modeller? Jeg har et 32pf9830 nu, men måske det skal sælges nu hvor priserne er oppe, for derimod at købe den nye model senere på året? |
||
![]() |
||
Techfreak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
|
De bekymringer bør du ikke have, jeg har haft mit pana pw6 i snart 3 år. Det køre ca 6-10 timer dagligt hvor ungerne spiller pc spil på det et par timer, resten er ordinært tv eller dvd. Der er ingen spor efter indbrænding. Indbrænding var et problem på de første 3-4 generationer ikke i dag. Kig iøvrigt på Pioneers plasma'er de har sammen med Pansonic nok det bedste fladskærms billed, efter min mening. |
||
mvh
Jørgen Giversen Meget tilfredse ejer af: TV: Panasonic TX-P46G30Y + 42PX70 + 42PW6. DVR: Panasonic DMR-EH67. DSR: Pioneer VSX-921-K. BDP: Sony PS3. LS: KEF KHT2005.2 RMC: Logitech Harmony 885. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har for nyligt læst om en der havde købt en ny Pana plasma og han havde burn-in efter et par timer med samme tv-logo i hjørnet. Jeg tør simpelthen ikke tage chancen, da der vil gå laaaaang tid før jeg for råd til at skifte tv igen. Desuden så skulle LCD vist være det bedste til pc !?! Men tak for indputtet Techfreak |
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det kunne være ret interessant hvis nogen kendte prislejet for de kommende Philips topmodeller |
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Philips priser, ved dog ikke om det er de danske ????
Redigeret af lahan - 26-Marts-2006 kl. 15:57 |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Det er desværre ikke helt de modeller, efter dette datablad kom ud har philips ændret lidt på de modeller til europa heldigvis
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok hvilke modeller kommer da i Europa ?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |