recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 37PF9830 ?!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 37PF9830 ?!?

Besvar Besvar Side  <12345 15>
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 10:49

Det kan jo være at der kommer en 37pf9831 senere.

Der plejer at være et beslag med, men mon ikke det er for at sænke prisen at det nu ikke er med.

har du været tilfreds med dit 9830 ?
Kan ambilight anbefales ?

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 11:01

Jeg synes at den giver et utrolig godt billede min er 32pf9830/10, i forhold til 9986 er den forbedret markant ved alm antenne signal, der er tydeligvis meget mindre pixeleringer, forudsat at sharpness er skruet ned. Ved 720p afspilning har jeg aldrig set et bedre billede, det er virkelig dynamisk og rent, du kan stå 2 cm fra skærmen og der er ikke det mindste gryn, så jeg er yderst tilfreds. Jeg er desværre bare sådan indrettet at jeg vil have det nyeste så det skal skiftes ud til sommer.

Mht til ambiligt så bruger jeg det egentlig ret meget, der er mange forskellige muligheder, den bedste synes jeg er, når den er indstillet til at gengive den farve som dominerer billedet. Hvis man bruger Ambilight i stereo er det utrolig forvirrende.Det kan ikke anbefales. Men Ambilight er jeg meget glad for det er afslappende, det er så afslappende at min kone tit spørger når jeg slukker det, at hun ikke havde lagt mærke til det var tændt. Så det må jo betyde det virker som det skal. 

Hvis det kommer en 9831 i 37 tommer tror du så ikke vi vidste det nu?

Måske i år 2007?

Redigeret af Bendix - 29-Marts-2006 kl. 11:02
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 11:08

Har du købt dine TV i DK eller i Tyskland ?

Ser også frem til Ambilighten, eller i det hele taget at få skiftet mit CRT ud. 

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 11:14

Jeg købte det i tyskland og sparede en del heldigvis, philips yder jo europa garanti så hvis der er noget med det så skal man bare sende det til et dansk service sted, har philips fortalt mig.

Jeg har altid købt ved tenspot.de og technikdirekt.de har aldrig haft problemer  7-9-13.

Kan godt forstå du glæder dig til at få dit CRT skiftet ud, jeg tror faktisk heller ikke du kunne ha valgt et bedre tidspunkt, det virker da som om der sker utrolig meget på markedet lige nu. Og priserne rasler højst samsynligt også ned.

Hvor får du egentlig dine informationer omkring priser på de nye philips tv. Philips selv?

Ps. Ja det nye tv har jo ambilight surround. Foroven plus i siderne, det bliver rigtig godt, da det godt kan blive lidt mørkt i toppen ellers.

Redigeret af Bendix - 29-Marts-2006 kl. 11:16
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 11:28

Ja det er jo det gode ved Philips at de har en god Europa garanti ?

Ved du om de har pixel garanti ?

Regner også med at handle i Tyskland, medmindre der kan stables et fælleskøb på benene.

Tja finder de fleste informationer enten hos fltpanels.dk eller WWW generelt. Desuden kommer Lars samt Otto fra TC ofte med lidt oplysninger.

Har nu ventet i snart 2 år på at den rette TV kom, så har fuldt de forskellige modeller nøje.

Overvejde først 42pf9966 men synes ikke det var godt nok.
Dernæst 42pf9830 men det blev for dyrt samt er jo blevet trukket tilbage.
Så nu skal det være.... 

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 11:35

Jeg havde to slukkede pixels, på et tidspunktmpå mit 32pf9986, så ringede jeg til Philips, og hun sagde at hun ikke kunne se i telefonen om det var døde pixels men jeg kunne sende det ind til dem.

Det gad jeg dog ikke, en måned senere var de væk, meget mystisk.

Jeg kender ikke helt til deres officielle politik, men det tyder dog på at de ville ha lavet det hvis jeg havde sendt det ind til dem.

Godt du ikke valgte 9966 du ville også ha ærgret dig, det ville du sikkert også med 9830, den er jo vanvittig dyr. Jeg kan nu ikke forstå at de ikke har lavet en bedre opløsning i de nye 42tommer modeller, hvad jeg har læst på flatpanels er det vidst pga. en mangel på paneler. Heldigvis har de dog stadig 1920*1080 i deres 37pf9731d model. Så mon ikke billedet er en tand mere flydende i det, frem for 42tommeren?

Der er også sket meget i de 2 år du har ventet, der var 9986 lige kommet ud, men til sommer, hvis du så sætter 9986 op i mod 9731 så vil jeg vædde med at der er en verden til forskel :-)

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 11:50

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

technikdirekt.de

Apropos Technikdirekt.de, så er de blevet ret dyre med forsendelsen nu. Jeg har opgivet at købe mere hos dem.

Tidligere kostede det 22 euro for de fleste pakker (op til en 15-20 kg) men nu koster det 22 euro + 5% af købssummen.

Så køber man for 7.000 kr, bliver fragten 515 kr. Det kan godt æde det meste af fortjenesten ved at handle i Tyskland.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 11:56
Ja det må man da sige det var da vildt dyrt. hmmm preissuchmashine kommer nok med bedre alternativer :-) hvis det er prissat til 3000$ så kan man da næsten også bare købe det i Danmark eller en billig dansk internet shop. Har du prøvet tenspot.de de er lidt dyre pt med philips men kun philips, jeg tror det er fordi der er mangel på modellerne, eller fordi de måske ikke bliver produceret mere?
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 16:51

Jeg kan se at 37pf9631 netop er blevet opdateret ved en tysk forhandler, de har dog hverken data eller noget på den endnu, heller ikke hvornår de har det på lager. Men prisen har de sat til 2489 euro ca 18600kr og det kan sikkert findes en del billigere i takt med at flere forhandlere bringer det på banen. Nok ned til 2180euro. Det skal lige siges at jeg jo ikke ved om pågældende forhandler har klokket i det mht modelnr.
Det er stadigvæk modellen uden Clear Lcd og ambilight surround men det giver måske en fornemmelse for prisen på de nye.
http://www.all-in-one-shop.de/product_info.php?products_id=3 798

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 17:42

Interssant for den er jo prissat til 2299$.

DVS hvis vi gætter vil

42pf9831 koste 4000$ = 4300€
42pf9731 koste 3000$ = 3300€

Med lidt flere forhandlere, så vil prisen nok falde ydeligere.

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 18:05

Det er da dyrt er det ik? 42pf9830 koster 4000 euro i Tyskland det billigste sted? Må ikke håbe at du har ret

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 18:06
Tjo desværre, men med den pris du har fundet frem så ser det ca sådan ud !! Men det er meget usikkert.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 15>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu