|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | |
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Mht til surround så, kunne dette også være en mulighed, hvor left, center og right er i samme enhed. http://tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=5&emn e=visprodukt&Gruppenr=42&ID_infoside=45984 Og så to Monitor Audio Radius 45 micro højtalere til bagkanalerne, de kan købes samme sted.
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
![]() |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
![]() |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Har lige læst en test,det skulle spille rigtigt godt,og effekten skulle være utrolig.Og så er man fri for alle de kabler og højttalere i stuen. Leo |
|
|
|
![]() |
|
Thorkil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Det lyder da bare for lækkert - den køber jeg da også. th |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg har prøvet at have en ysp800 på prøve hjemme ved mig, den virkede ikke efter hensigten, rummet skal være perfekt til det. Da lyden bliver skudt ud fra højtalerne og skal reflektere fra væggen Det betyder: Der må ikke være vinduer bag eller ved siden af din lytte position. Dit rum skal være helt kvadratisk, dvs, der må ikke være døre og lingende i vejen for reflektions området. Det kan faktisk lyde rigtig godt, men det kræver virkelig rummet til det, undersøg det meget nøje. Hvis lyden rammer et vindue eller et blødt gardin, kan det ikke komme videre derfra, det betyder feks at i kan miste bagkanalen. Hvis lyden reflekterer mod en dør, ja så forsvinder lyden feks. ud i gangen. Tag jer selv den tid og undersøg det. Hvis i derimod har et rum med 4vægge og ingen vinduer eller døre i vejen så virker det godt. Dvs at rummet i skal bruge det , skal der være en ren væg på hver side at højtaleren, og samme aftsand til lytte position fra hver sidevæg, ellers kommer lyden forskudt i det ene øre. |
|
![]() |
|
Thorkil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Efter at have læst Bendix´indlæg, og snakket med Audiosound, fravælger jeg YSP1000. Audiosound siger stort set det samme som Bendix, samt at det kun er de 2-3 personer der sidder optimalt der får den fulde surroundoplevelse - altså et rigtigt EGO-anlæg. ØV. Så er der vel ingen anden udvej end at vælge traditionelt surroundanlæg med MASSER af kabler? th |
|
![]() |
|
![]() |
Du kunne også vælge den løsning jeg viste dig, med 3 højtalere i en. Den er jo temmelig bred.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men den bliver da lidt dyr? 8600 for højttalere alene, dertil en sub + forstærker - min 13-15K ialt?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med sådan noget - er det noget der dur? |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hvad med denne reciever, den har jeg er meget glad for den. http://pioneer.dk/eur/product_detail.jsp?product_id=10533&am p;taxonomy_id=42-98 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |