|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Duffy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 19:31 |
Har et Philips 42PF9967/D - https://www.p4c.philips.com/files/4/42pf9967d_10/42pf9967d_1 0_pss_eng.pdf og STOFA kabeltv men ingen Zaptor boks kun den gamle Force boks. Såvidt jeg kan se af ovenstående link har mit TV DVB-T. Da jeg ikke har styr på begreberne DVB-C og DVB-T osv. så er jeg i tvivl om jeg er klar til digital TV? Er mit tv ready eller skal jeg en have Zaptor boks? |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Hvis du stadigvæk gerne bare vil fortsætte med at se Tv som du gør nu, skal du ikke foretage dig noget. Det er kun folk med egen antenne, som overhovedet skal bekymre sig.
Da du har kabel-Tv og Stofa, som iøvrigt stadigvæk sender analogt, og sikkert vil gøre det en del år endnu, Jamen så kan du være helt rolig. Du har dog ligesom alle andre mulighed for digitalt Tv, hvis du blandt andet gerne vil have et bedre billede, og her er eneste løsning med dit nuværende Tv en Zaptor-boks. Hvis du i fremtiden skal ud og investere i et nyt Tv, vil det højst sandsynligt indeholde en DVB-C tuner, med både MPEG-2 og MPEG4, som gør, at du faktisk kan slippe for boksen, men stadigvæk få mulighed for at se nøjagtig de samme kanaler i digital eller HD-kvalitet, som med en boks. Det kræver dog et digitalt programkort, og et CA-modul, som sættes ind på siden af Tv'et. Boksen har selvfølgelig sine fordele, men det er jo en helt anden snak:) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |