|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg ville nu stadig kigge på et Sony W5500, hvis jeg skulle ud og vælge. De kan fås til omkring 7.500 kr mange steder og er ikke forfærdelige at se på. Som sagt, så er nogle tv bygget bedre end andre, Sony W5500 er blevet godt gennemtestet uden at finde graverende fejl. Så derfor ville jeg ikke være nervøs for at købe sådan et LCD. Philips derimod er notorisk kendt for at "snyde" med deres tv og det eneste tv jeg kan anbefale, er hvor de benytter deres LED lux teknologi. Det er f.eks. Philips 9803 modellen som i 42 tommer koster omkring 17.500 kr ![]() I prisklassen på under 10.000 kroner kan man komme meget galt afsted ved at vælge det forkerte LCD tv. Der er tv til samme priser, men med vidt forskellige kvaliteter af billeder. Jeg har været igennem fire stk. tv med en gennemsnitspris på 17.000 kroner over 3 år, fordi jeg er blevet slemt skuffet flere gange. Så selvom man køber dyrt er man heller ikke garanteret kvalitet. Det bedste er at lytte til råd og læse test på f.eks. www.flatpanels.dk Redigeret af Cyberguyen - 04-August-2009 kl. 21:28 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Her er en anbefaling fra Flatpanels.dk over de bedste skærme i øjeblikket i forskellige størrelser og prisklasser:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull &id=1169844738 Så kan du måske vælge ud fra dem? ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |