Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
'DLG'
Super bruger
Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 19:21 |
Radiomanden skrev:
At ofre på lyden kan man også sagtens gøre, da man alligevel bruger Reciveren når man vil have god lyd til film eller andet. |
Ja hvis man har en reciever.
Men OP spørger til om det er et fornuftigt tv når kravet er Ambilight og max 7000. Og dertil må svaret være ja.
Ja det findes bedre tv, billedkvalitetsmæssigt, men så er det efter andre krav.
|
Niarn om en Mustang GT: Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
|
 |
Dynamitleo
Junior bruger
Oprettet: 20-August-2008
Point: 30
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 19:31 |
Uha, det er svært valg. Det drejer trods alt om halvanden måneds SU. Mange Penge.
Tror jeg må ud imorgen formiddag, og se med mine egne øjne hvor stor kvalitets forskellen er, mellem de højt roste plasma tv fra Pioneer og Panasonoic og min egen favorit 42PFL8404H. Hvor skal man hen for se Philips TV henne? Fona, Elgiganten eller Expert?
Redigeret af Dynamitleo - 23-April-2010 kl. 19:32
|
 |
'DLG'
Super bruger
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 19:34 |
Mon ikk alle 3 butikker har dem? Go fornøjelse
|
Niarn om en Mustang GT: Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 19:36 |
De kan sikkert ses alle steder, men det meget store spørgsmål er opsætning af dem ,eller nærmere betegnet hvordan de har behandlet billedet, som oftes er det helt ud i skoven, med rigtig meget PANG på farverne for at få alle til at tro det er naturligt.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |
J.F.L
Guld medlem
Oprettet: 02-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 749
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 19:37 |
pipper skrev:
Tror mange nok herinde vil sige at du skal vælge plasma fremfor LCD. Især Philips er der vidst mange delte meninger om. Jeg ville tage det Philips du beskriver, da det er et udemærket tv til prisen.
|
Nu skriver han jo at det skal bruges en del til konsol-spil. Og er der EN ting man ikke bør frygte på en LCD, så er det burn-in. Når jeg har spillet et bilspil i en længere periode på mit plasma-tv, så kan jeg se speedometer osv på skærmen dagen efter....
Redigeret af J.F.L - 23-April-2010 kl. 19:38
|
 |
'DLG'
Super bruger
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 19:40 |
Ja kan ikk bruges til det helt store, så hellere købe det med hjem og prøve det i egen stue. Så kan man jo altid levere det tilbage igen hvis man ikk synes om det.
|
|
 |
Dynamitleo
Junior bruger
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 20:00 |
'DLG' skrev:
Ja kan ikk bruges til det helt store, så hellere købe det med hjem og prøve det i egen stue. Så kan man jo altid levere det tilbage igen hvis man ikk synes om det. |
Hvordan foregår det? Koster det ikke mange penge selv at skulle sende sådan en stor tung kasse tilbage til forhandleren? Jeg har ikke nogen bil, så det skal helst være rigtig første gang.
Redigeret af Dynamitleo - 23-April-2010 kl. 20:04
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 20:08 |
Du vil ikke kunne sende det, ihvertfald ikke med posten, da det er over 20 Kg. Sådanne ting køber man lokalt, det er langt bedre når man skal tage hensyn til eventuelle Reklamationer og andet.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |
'DLG'
Super bruger
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 20:37 |
Ja du blir nok nødt til at alliere dig med en der har en bil, og så invitere vedkomne over til en go film når du får dit nye tv op at køre
|
|
 |
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 21:21 |
Radiomanden skrev:
. Sådanne ting køber man lokalt, det er langt bedre når man skal tage hensyn til eventuelle Reklamationer og andet. |
Undskyld mig - men sikke dog en gang ævl - Det er alligevel forhandleren som skal afhente sådan en vare i tilfælde af reklamation, og så kan det sguda være ligemeget om du har købt det hos din nabo eller i Langtbortistan.
|
 |
Dynamitleo
Junior bruger
|
Sendt: 23-April-2010 kl. 21:28 |
Vil det sige hvis jeg køber et TV fra jyske SHG, så kommer de selv (eller Philips?) forbi og henter TV'et i tilfælde af en reklamation.
Det drejer sig jo tit om mange hundrede kroner, man kan spare ved at købe over nettet frem for den fysiske forhandler.
|
 |
Dynamitleo
Junior bruger
|
Sendt: 24-April-2010 kl. 02:35 |
Nå
Jeg kunne ikke dy mig længere. Jeg afgav en bestilling på omtalte Philips TV på Wupti.com. Så må jeg købe et Plasma TV en anden gang.
Der er bare en ting der undrer mig lidt. Inden på Wuptis hjemmeside skriver de at tv'et kun har 3 HDMI indgange, det bliver jeg bekræftet i på Philips egen side. Diverse Nethandler og Nettest skriver dog at det har 4. Hvad er korrekt her?
|
 |