J_A skrev:
Tillykke med skærmen - lidt fif til at få den indstillet,
eller ihvettilfældet et udgangspunkt, der skal ikke meget til for det
ikke arter:
- Al billedeforbedring på off - Eventuelt motion
på minimum, eventuelt - Farve på ca 50 - Skarphed på 2 -
Farvetemperatur på normal - Lys og kontrast på ca 60
God
fornøjelse
|
Tak for rådene.
Har slået HD motion fuldstændigt fra. Billed-hastigheden blev helt smadret. Som i gamle film hvor biljagter bliver sat med hastighed x2. Helt ubrugelig funktion!
Lennon skrev:
Er der ikke en form for "Favorit liste " , - hvor du så bare smider de kanaler som du kan se ?
|
Jo, men det går virkeligt langsomt. Har dog fået det overstået nu efter flere timer. En meget frustrerende oplevelse.
Jeg har lige et spørgsmål angående lydforbinding til min surround receiver. Jeg håber der er nogle der læser med, som kan svare på det.
Min receiver har en toslink udgang, og jeg plejer at skifte mellem mellem to kabler, alt efter om jeg er på min Xbox eller ser DVD. Rigtig besværligt. Og så var det at jeg tænkte at i og med at de begge er forbundet til tv'vet via HDMI og sender digital lyd op den vej, kan det være at fjernsynet selv kan sende det digitale audio signal videre til recievere (Og måske også digital lyd fra TVsignaget? kommer der fx 5.1 lyd fra HD kanaler fx?). Mit tv har ikke en toslink udgang, men der imod en såkaldt SPDIF udgang. Findes der et kabel der kan forbinde de to enheder? Altså SPDIF til toslink? Jeg har indtryk af at at det kan lade sig gøre ved at læse manualen. http://peecee.dk/upload/view/241843