recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 42pfl9664 - to udfordringer i hverdagen ..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 42pfl9664 - to udfordringer i hverdagen ..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gaffa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2004
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 42pfl9664 - to udfordringer i hverdagen ..
    Sendt: 05-Maj-2010 kl. 13:56
Hej, jeg her den lykkelige ejer af et Philips 42pfl9664, som jeg er meget glad for. Der er dog to områder der irriterer mig en smule, men som jeg måske er selvforskyldt i pga forkert opsætning.

1) ca 10 sek efter at billedet er kommet på skærmen efter at have tændt tv'et, så fryser billede og lyd i ca 1-2 sek, hvorefter billedet igen er fint. Frem til at billedet 'fryser' kan jeg ikke justere på lydniveau, skifte kanal eller lign. - jeg har tv'et forbundet til internettet via fastnet, og har mistanke om at det måske har noget at gøre med at det fryser (måske ...)

2) Jeg vil gerne kunne tænde tv'et fuld muted om aftenen for ikke at vække familien. Lige nu kan jeg kun tænde tv'et på det styrke niveau det blev slukket på sidste gang, også selv om jeg i indstillingen af lyden har sat det til at det skulle tænde på tilnærmelsesvis "nul" på skalaen. Hvad kan jeg gøre ?

På forhånd tak for hjælp !
hilsen
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2010 kl. 14:16
Det er en "feature" tv'et har. Af en eller andne grund KAN man bare ikke styre det inden det er "loaded" færdig. Du kan dog skrue lyden ned, hvis du gør det lige når der kommer billede på skærmen, men venter du et sekund for længe, så skal du vente til det er klar.

Synes også det er irriterende, men har nok bare vænnet mig til det.

Ca. når den hvide lampe stopper med at blinke, er tv'et klar.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu