|
Philips 46PFL9707 bedste 2D billede idag ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2012 kl. 22:10 |
|||
Faldt over denne review idag, og søgte på andre reviews - mindst to skriver denne skærm har pt det bedste 2D billede, stort set andre skriver bedste billede på LCD - det er noget af en påstand - hvad synes I ? Nogen der har sådden en fætter, nogen har set denne live ?
if money is no object and you want to secure yourself what we’d argue are the best quality 2D pictures money can currently buy here's no arguing about the Philips 46PFL9707's title as king of 2D Blu-ray produces arguably the best 2D pictures the LCD TV world has ever seen |
||||
![]() |
||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ja læste lige trustedreviews , det ser lovende ud....
MVH
|
||||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||
![]() |
||||
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
|||
Man er helt oppe og ringe i tests - De har åbenbart alligevel kunnet få local dimming til at fungere, kombineret med et moth-eye filter - ga vide om et moth-eye filter kan bruges på et plasma, eller om Philips har søgt patent. Anede ikke der var noget der hed Moth-filter, eller Philips opfandt dette i sidste års modeller - det er ikke i min egen model. Ikke fordi det vil få mig væk fra 21:9, men man er vel nysgerring at se hvor godt det er ift.
Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 16-December-2012 kl. 22:54 |
||||
![]() |
||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|||
Har ikke læst tesene . Men skriver den ene ikke " - bedste 2D billede som LCD verdenen har set" ? Hvilket selvfølgeligt også er fornemt .
Spændende hvad de mest respekterede sites - AVforums.com ,HDTVtest.co.uk og Flatpanels - konkluderer . . |
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
![]() |
||||
|||
Jo - gør som du plejer, læs kun det der passer ind, det er også lettest
![]() Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 16-December-2012 kl. 23:23 |
||||
![]() |
||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|||
- det er der vel ingen der kan finde på ?? ! !
![]() |
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
|
||||
![]() |
||||
|||
Ja fred være med det, sidder du i mørkt rum og læser
![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|||
man kan da i hvertfald konkludere at nr 16 er den største phillips_lcd fan på jorden
Men det er også en kina producent der har overtaget phillips så det kan også kun gå fremad Redigeret af xcardman - 17-December-2012 kl. 13:07 |
||||
![]() |
||||
|||
Nårr ja, de store konklusioner bliver slynget ud ... Min 21:9 blev indkøbt hos Philips fordi det var den eneste 21:9 på markedet - mht 46PFL9707 har jeg ikke tænkt mig frivilligt at gå tilbage til 16:9, men derfor alligevel en interessant nyhed, og for de der stadig mener LCD eller Philips ikke kan levere billedekvalitet en reminder om verdensordnen ser anderledes ud. Især interessant nyhed for de der er interesseret i billedekvalitet, også om dagen - måske OLED ikke haster så meget enda.
Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 17-December-2012 kl. 13:16 |
||||
![]() |
||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4705 |
|||
Det er faktisk ikke Philips, der har opfundet Moth Eye-filteret. Det er slet ikke nogen af skærmproducenterne, men en tredjepart, som licenserer det til Sharp (som producerer LCD-paneler til Philips topmodeller). Sharp reklamerer også med tv med "Moth Eye"-filter. Jeg kan ikke lige finde udsendelsen, men jeg havde både et teknisk dokument og noget andet materiale om udviklingen fra en presseudsendelse. Jeg må prøve at lede videre.
![]() |
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |