|
Philips 46PFL9707 bedste 2D billede idag ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ham_Der_Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ro på, jeg er her skam endnu ;-)
|
|
![]() |
|
Ham_Der_Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har set 9707 modellen live og har ikke kunne se den store forskel i forhold til 9706T (sidste års topmodel) som jeg selv ejer. Menuerne virker hurtigere, men er stadig langt fra tidligere tiders styrke. Her har Philips i mine øjne taget et skridt ned af rangstigen. Fjernbetjeningen er langt federe end den ovale jeg har, det er blevet en del nemmere at styre funktionerne på den nye skærm end på 9706 modellen. Så ros til Philips for det. Smart TV funktionen legede jeg ikke med og bruger den heller ikke på min egen skærm, har en ekstern boks tilsluttet til skærmen og den gør nemt og elegant og er nemmere at udskifte end selv tv’et. Jeg så ikke nogen forskel. Moth Eye filteret, fungerer forsat super godt og om der er den store forskel på sidste års Moth Eye filter og til nu - tjaa måske i et laboratorium. Sortgengivelsen er forsat i top. Jeg så ingen synlige tegn på clouding, hvilket min egen skærm nu ikke lider af. Fik desværre ikke testet 3D, som er acceptabel på 9706T. Nu er jeg ikke i forvejen tilhænger af 3D og bruger det sjældent. Amiblight funktionen er den samme som på min 9706T og det er stadig i mine øjne en fed funktion. Mit tidligere skærm (Philips 9703H) havde også Ambilight, kaldet Ambilight 3, det nye hedder Ambilight XL, men jeg kan kun se lidt forbedringer i siden, altså at lyset når lidt længere ud. Kan ikke se den store forskel på Ambilight 3 og Ambilight XL. Både 9706T og 9707 modellerne har Ambilight XL. Kan personligt ikke se store forskelle på 9706 og 9707, så jeg skifter ikke til 9707 lige med det samme.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |