|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
TommyBoy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
![]() Sendt: 19-Maj-2011 kl. 11:41 |
|
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/47PFL3605H/philips-47-lcd-tv-47pfl3605h
dette TV har USB, ja flot :-)
men kan det afspille MKV filer ? iso filer ? blue ray filer ?
hvor ser jeg hvilke formater det undestøtter ?
hvad er Digital Crystal Clear ?
har dette TV motion smooth ? eller hakker billedet når det panorere ?
Har nogen det ?
Det virker sku billigt, kun 4k for 47"
|
||
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() |
|
Hvis du vil have et så stort Tv, så lad vær med at sats på en så billig modelserie. Det er Philips allerbilligste model, og du får naturligvis hvad du betaler for.
Det kan ikke afspille alle de filer gennem USB-porten.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
TommyBoy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
![]() |
|
tjae, mit gamle var et 42" plasma fra panasonic, jeg gav 9000 kr for det for snart 5 år siden,
men det er ikke full hd, og har ikke motion smooth, så det er jo ikke mere end 2k værd brugt i dag.
jeg tror stadig at dette philips slår det gamle på alle punkter, men checker det lige lidt mere
i en butik inden jeg køber evt det
|
||
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
||
![]() |
||
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
![]() |
|
Det er ikke billigt, hvis man bruger kabel-tv.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() |
|
du linker selv til produktet?, og der står:
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() |
|
Du kunne jo f.eks. gå ind på Philips hjemmeside og tjekke specs ud og evt. tjekke de andre og bedre modeller efter ! De fortæller bl.a. at de eneste mediefiler tv'et kan afspille igennem usb porten - er jpeg og mp3 filer. Desuden er det som nævnt, den billigste serie de har - bl.a. kun DVB-T tuner. Og indmaden er nok ikke det ypperligste, nok snarere det aller billigste. Så forvent ikke et super duper TV - men nok nærmere et "man får hvad man betaler for" TV.
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |