|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 11:11 |
Hej Det med USB, kan man så bare tilslutte en usbkey med ens jpg foto og div. video og så kan tv'et afspille det ? |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Nåå ja, jeg fordi jeg vælger Phillips, er at jeg var inde i Elgiganten og Bilka og at kik alle Tv igemmen, men kom til den konklution at Phillips har en rigtig god hud tone / kontrast
Kan det ikke passe ok, der var et par LED tv de så også gode ud |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Du må IKKE konkludere noget som helst ud fra de billedoplevelser,som du ser i Giganten,Fona,Bilka osv. Signalkvalitet,indstillinger osv er meget langt fra det optimale. Et hvilket som helst plasma i prisklassen vil som udgangspunkt performe et synligt bedre billede end nævnte Philips. Mht USB kan du rigtigt nok se jpeg foto osv via feks en USB stick. Men Philips har mig bekendt nogle elendige fremvisning "værktøjer" (?) sammenlignet m feks Samsung og Sony . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
![]() |
igen bud ???
|
|
streetwear |
|
![]() |
|
![]() |
takker for svar
Jeg kunne godt se Plasma var godt... Ale tv køre fra samme kilde, en BD. Alle LG var ikke noget at råbe hurra for med hudtoner, de var de værste,,,, det var Phillips der over gik samlet set (og de var ens gode) over Samsung og sony tv |
|
streetwear |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
bud på hvad når du bruger en projektor til fim, så betyder billedekvalitet vil ikke så meget på et tv. så kan du vil bare vælge et som kan levere de krav som du har. Hvis du selv synes den phillips er god, så er det vil bare og købe en. Der er masser af tv som levere et bedre billede men er det funktioner eller billedekvalitet som du vægter mest. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er billedekvalitet jeg vægter mest VS pris (under 10kilo) og helst over 42" da vi sidder langt fra
Jeg har også kik på denne SHARP LCD-fjernsyn LC46DH77Ehttp://www.pixmania.com/dk/dk/2620585/art/sharp/lcd-fjernsyn -lc46dh77e.html?srcid=88&Partenaire=kelkoo_dk&CodePr omo=oui Er SHARP godt ? Redigeret af RigoRigo - 30-Oktober-2009 kl. 13:14 |
|
streetwear |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Som alle andre laver Sharp både gode og dårlige serier. Igen, - hvis billedkvalitet vægter højt, så er plasma klart bedre til prisen . Læs nogle test ovre på Flatpanels.dk. Det er et meget meget bedre udgangspunkt end at gå i Giganten osv. Det kan du så slutte af med når du har fundet et par favoritter - som du gerne vil checke design,remote osv på - men IKKE billede ! ! Pana10 er et rigtigt godt sted at starte . . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |