|
Philips 47pfl7108s pixelerer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sniksnak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2014 kl. 13:15 |
Hej
Jeg modtager TV pakke fra YouSee, TV signal via DVB-C, alt udstyr er YouSee/stofa godkendt og er fra DKT Comega Mit Philips 47pfl7108s pixelerer ofte under billed panoreringer. Det pixelerer ikke over hele skærmen på een gang men i de områder på skærmen hvor der er mange objekter, og ikke på alle kanaler. Hvilke kanaler jeg oplever dette fænomen på skifter. Det kan f.eks være DR1, TV2, TV3 Indikator for bit error rate viser 0 og signalstyrke ligger på 50 - 90 (afhængig af kanal). 50 skulle svare til 80 dBµV signalstyrke, og tv'et er indtillet til fabriksindstillinger. Jeg har prøvet at tilslutte Tv'et direkte til mit tv-kabel afleverings punkt i huset og samtidig slukke for alt unødvendigt elektronisk udstyr (router, wifi osv) i huset uden at det har indvirkning på problemet. Har også prøvet forskellige indstillinger af "MPEG artefakt-reduktion" -funktionen (standard er middel), men kan ikke konstatere nogen forbedring /forringelse overhovedet. Jeg har haft en tekniker til at måle min installation igennem 2 gange og begge gange har konklusionen været, at der ikke er noget galt med installationen, og signalstyrke ligger tæt på det maksimale Begge print moduler i TV'et er skiftet uden positiv indvirkning på problemet og TV software er fuldt opdateret. Jeg oplever, at pixeleringen er forværret over tid, startende efter første TV softwareopdatering blev foretaget. Forslag til hvad problemet kan være modtages gerne. På forhånd tak |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |