recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 5604 og Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 5604 og Stofa

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tc66 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 5604 og Stofa
    Sendt: 11-August-2009 kl. 13:22

Hej

jeg har købt dette TV, og så vil jeg høre om der er nogen af Jer der ved om man ikke bare kan købe et CAM modul, med kort til for at udnytte de digitale kanaler fra Stofa, istedet for at bruge deres Zaptor løsning. Jeg er kun interesseret i de digitale kanaler, og ikke start forfra og filmleje

Håber der er en der kan hjælpe?

Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af tc66 tc66 skrev:

Hej

jeg har købt dette TV, og så vil jeg høre om der er nogen af Jer der ved om man ikke bare kan købe et CAM modul, med kort til for at udnytte de digitale kanaler fra Stofa, istedet for at bruge deres Zaptor løsning. Jeg er kun interesseret i de digitale kanaler, og ikke start forfra og filmleje

Håber der er en der kan hjælpe?

Jo du kan sagtens købe et Cam-Modul, men vær opmærksom på, at kortet skal understøtte Irdeto, som er et krypteringssystem, som benyttes af Stofa.

http://www.parabolshoppen.dk/shop/irdeto-ca-modul-2159p.html

Ovenstående kort er desuden med MPEG-4 Understøttelse, f.eks. til HD-kanalerne, men ellers findes der en billigere version, kun med MPEG-2 Understøttelse, som understøtter de digitale kanaler, som du jo ummidelbart efterlyser.

http://www.befro.dk/shop/irdeto-ca-modul-4585p.html

Lige til en orientering, skal du selvfølgelig tilvælge en digital programpakke, sammen med dit kort. Normalt kan du også bare vælge at få overført dine nuværende analoge kanaler, til dit digitale programkort, hvorefter kanalerne vises i digital kvalitet.

Redigeret af vasif - 11-August-2009 kl. 19:06
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu