recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - philips 60pfl8708
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

philips 60pfl8708

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BLACKBIRD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2007
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BLACKBIRD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: philips 60pfl8708
    Sendt: 26-Maj-2014 kl. 21:15
hej er der nogle der har noget erfaring med dette tv,syntes at det lyder billigt.
Når jeg ser billeder på philips hjemmeside ser det ud til at ambilight sidder midt på skærmen,hvis det er rigtigt hvad med ophæng og kabler vil det ikke skygge
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 21:54
Der følger ophæng med i kassen som gør det muligt at skjule kabler så ledes at ambilight lyset ikke rammer kablerne :-)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af BLACKBIRD BLACKBIRD skrev:

hej er der nogle der har noget erfaring med dette tv,syntes at det lyder billigt.

Og billedet er ligegyldigt?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 23:21
Billedet er faktisk ret godt set i forhold til det er endt LCD TV. Med ISF profilerne står det ret godt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu