Hej.
Kender ikke nævnte tv, undtagen via Philips hjemmeside.
Har dog selv et Philips 46PFL8605H tv, deraf min erfaring med Philips.
Og ja som der bliver skrevet, så står Philips som standard installeret billede ikke særlig godt, når du indstiller det efter deres "vælg billede til højre eller venstre indstilling"
Tilgengæld så valgte jeg indstillingerne fra flatpanels test, og hold da op en forskel i billedet.
Det står fantastisk godt, dog mørkere iforhold til standard indstillinger, dette gælder dog nok alle fjernsyn.
Alt deres gejl med Pixel perfect, hd natual motion o.s.v skal man slå fra, så får du faktisk et ganske pænt billede på det.
Til sport har jeg ikke oplevet problemer, da disse tv er ret hurtige, så spil er sikkert også fint, har ikke selv prøvet dog.
Lad dig ikke skræmme af Philips, det er dog klart du får andre råd i dette forum, da det primært er "billed tosser som styre trådene" ikke negativt ment, tværtimod fint folk går op i det med liv og sjæl.
Bare du er frisk på enten selv at kalibrere, eller bruge indstillinger du finder på diverse testside tilgængelige. Ja så får du godt billede ud af det.
Og nok 90% af befolkningen hvis det kan gøre det, er ligeglade med 100% korrekt gamma o.s.v
Kan godt være nogle er fuldstændigt ligeglade med effektforbrug, men strøm er og bliver kun dyere med tiden.
Jeg hører til den gruppe som er neutral, altså det behøver ikke bruge sindsygt men heller ikke være hæmmet rent performance mæssigt.
Held og lykke med dit tv valg, og bare husk ikke lade dig narre af hvad de siger i butikskæderne, da det tit svinger efter hvad de sælger.