recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 725
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 725

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
fdmar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 725
    Sendt: 11-Februar-2005 kl. 20:39

Hej Gruppe

KAn nogen her oplyse om en Dansk forhandler med ovenstående PÅ lager???

Jeg skal købe den til mine forældre og de vil ikke handle i udlandet!

Er ikke interesseret i 14 - 21 dages leveringstid....

Kan nogen hjælpe?

René

Til top
Flyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2005
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2005 kl. 22:22

Nej! Men prøv at ringe til f.eks. www.easyshopping.dk. De påstår på deres hjemmeside at kunne levere indenfor 1-3 dage til 5.400 kr. Jeg tillader mig dog at tvivle. Men de har måske lillebroderen, 720, på lager.

Mvh. Flyer

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2005 kl. 22:34

prøv evt at checke de forhandlere ud som du kan finde inde på www.dvdpriser.dk Det kan jo være de har en maskine på lager.

Det ser også ud til at Tape Connection har den, de giver jo 3 års garanti.

Så godt du ikke ville handle i udlandet, men en tysk og dansk maskine er 100% identisk med dk menu og dansk userguide. Samt dansk værksted det første år. +  du sparer 2000.

Hvis du ikke kan få en 725 kan du evt overveje en 720. Bare hold dig fra 520 for den er elendig.

Redigeret af lahan
Til top
fdmar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2005 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvis du ikke kan få en 725 kan du evt overveje en 720. Bare hold dig fra 520 for den er elendig.

Hejsa

Hvorfor er 520 elendig? Jeg havde indtrykket at 520 og 725 er identiske bortset fra størrelsen af harddisk!!

René

Til top
shrek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Juli-2004
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2005 kl. 10:18

Det er HDRW720 og DVDR725 der er næsten ens

Jonny

Til top
fdmar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2005 kl. 10:25

Hej

Hvad er forskellen mellem 520 & 725??

René

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2005 kl. 10:39

Hej fdmar

Oprindeligt skrevet af fdmar fdmar skrev:

Hvad er forskellen mellem 520 & 725??

Philips DVDR520H er en skrabet model. Kan f.eks. ikke kan afspille tidligere optagelser mens den optager.

Det er underligt at Philips overhovedet sender sådan en model på markedet, når nu de har teknikken til at lade recorderen lave flere ting samtidig. Men de har vel ønsket at have en model de havde en undskyldning for at sælge billigere...

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2005 kl. 11:20

Elendig er nok også et forkert ord for den virker sikkert fint til prisen. Den mangler at kunne multistaske, livebuffer m.m.

Den er dog også billigere end 720/725 så det er vel fair nok at den har færrere funktioner.

Til top
Rambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2005
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2005 kl. 18:36

Eller som Irma bruger i slogan's

Go til prisen

Til top
jbr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2005 kl. 19:08
Måske, men jeg har købt en 520 for en lille uges tid siden. Og jeg vil da bestemt håbe 720/725 er bedre.
Jeg vil prøve at få forhandleren til at tage den tilbage.
Jeg synes ikke kvailiteten er god nok. Støj på billederne, både fra HDD og fra DVD. 16:9 omskiftning virker ikke, og så tænder den TV'et når den laver en timeroptagelse. (har prøvet alverdens ting, se tråd om lodrette skygger på 520) Det virker fint med min Denon DVD afspiller.
Menuerne er på dansk men tydeligvis oversat af en program, og ikke af et levende menneske. Flere ord er også smuttet igennem uden oversættelse.
Det eneste store plus er at den er helt lydsvag.

Jeg havde en forventning om at jeg kunne kyle min DVD afspiller ud, når jeg fik en recorder. Det synes jeg ikke mere. Billedkvaliteten og funktionerne under afspilning er skåret af i forhold til en ren DVD afspiller.

-Jesper-
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2005 kl. 19:32

Oprindeligt skrevet af jbr jbr skrev:

Måske, men jeg har købt en 520 for en lille uges tid siden. Og jeg vil da bestemt håbe 720/725 er bedre.
Jeg vil prøve at få forhandleren til at tage den tilbage.
Jeg synes ikke kvailiteten er god nok. Støj på billederne, både fra HDD og fra DVD. 16:9 omskiftning virker ikke, og så tænder den TV'et når den laver en timeroptagelse. (har prøvet alverdens ting, se tråd om lodrette skygger på 520) Det virker fint med min Denon DVD afspiller.
Menuerne er på dansk men tydeligvis oversat af en program, og ikke af et levende menneske. Flere ord er også smuttet igennem uden oversættelse.
Det eneste store plus er at den er helt lydsvag.

Jeg havde en forventning om at jeg kunne kyle min DVD afspiller ud, når jeg fik en recorder. Det synes jeg ikke mere. Billedkvaliteten og funktionerne under afspilning er skåret af i forhold til en ren DVD afspiller.

-Jesper-

Lyder som underlige fejl.
Vidste ikke billede kvaliteten var ringe, kun at den havde få funktioner.
Jeg har ikke oplevet støj på billederne på min 720.
De danske oversættelser kan virke specielle, men sådan er det jo også i PC verden hvis man bruger de danske ord. printer = skriver osv......

TV'et starter heller ikke ved en timer optagelse.

Billede kvaliteten og funktioner lever sikkert ikke op til din Denon. Er din Denon en top high-end maskine ?

Til top
jbr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2005 kl. 20:06
Det lader jo til at jeg skulle overveje en 720/725, eller simpelthen at give lidt mere for en recorder.

Ja det er svært mht. oversættelsen til dansk. Dansk spognævn vil noget, og de gænse oversættelser (fra bla. Microsoft) vil noget andet.
Ved det fra en ven der har været med til at oversætte Mozilla til dansk. De havde/har mange tovtrækkerier med dansk sprognævn, bla. med skriver måden af Ok. Her mener DS det skal skrives O.k., men det ser jo ikke kønt ud.
Tilgengæld har jeg nu ikke stødt på ordet skriver = printer, selvom jeg til dagtlig arbejder i netop IT brancen.
Nå, men man kan da forstå hvad der menes. Udgang betyder f.eks. Gem og luk, og Retur betyder annuller.

Nå men min Denon afspiller var den mindste model man kunne få dengang jeg købte den. En DVD-700. Troede det var en noname klon, der var inde i, men den er altså ganske udemærket.
Altså ingen high-end maskine overhovedet, men alligevel bedre en Philips 520.

-Jesper-
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu