|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 24-September-2009 kl. 19:00 |
Hey.....:) Ville høre om nogen havde erfaring med dette TV?:) Tænker på om der er noget slør at spotte i hurtige scener og hvordan gaming er med PS3, om der er meget højt input lag? Håber I kan hjælpe...:) |
|
![]() |
|
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Halløj. Måske du kan finde inspiration og hjælp i disse tidligere tråde: Er Philips 42PFL9664h i forretningerne? Philips 2009 modeller (på side 10 er der et link til en test af 9664'eren)
|
|
![]() |
|
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
Har for nyeligt anskaffet 32PFL9604, 2ms, uden LED og local dimming. Hvis 42PFL9664 er lige så god som min 32", er det rigtig godt - naturligt billede som på min 50PV600 plasma, ingen hakken, intet slør - Eurosport tennis i native HD står absolut uden en pixel ude af plads, slør, artifakter eller hakken. Netop Eurosport native HD er rigtig godt at bedømme på, mit gæt er det er pga det er HD uden komprimering af signalet der er gjort extra ud af kvalitets HD etc - ved andre HD kanaler er der af og til hakken, afhænger af programmet, men det er der også på plasmanen, dvs det ligger i kilden ikke i skærmen. Smutter forbi elgiganten i weekenden, har de fået den op skal jeg kommentere hvordan den er ift 32". |
|
![]() |
|
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Det lyder super....:) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |