recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips BDP-3000 og Dual Layer DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips BDP-3000 og Dual Layer DVD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
RogueAgent Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2009
Status: Offline
Point: 859
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2010 kl. 11:54
Det skulle heller ikke være nødvendigt - DVD9 er en integreret del af standarden for DVD-video, som alle blu-ray afspillere understøtter.

Ca. 75% af alle DVD-film på markedet er på DVD9, så jeg er ret sikker på at det var blevet bemærket for meget længe siden hvis denne afspiller helt generelt ikke understøttede det.
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500
Pioneer VSX-859
Carver 753X
Energy RVS/RVSS
Panasonic BD35
Toshiba HD-XE1
Pioneer CLD-D704
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2010 kl. 12:05
Tak rouge. Så er jeg mere rolig. Har jo allerede spillet en del DVD'er på den allerede udenat have lagt mærke til om det var DL eller ej, så håbet er bestemt tilstede Smile
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2010 kl. 12:16
Hvis du har spillet en del DVD'er på den, så har du med 99,9% sandsynlighed også afspillet en DVD9.

Som RougeAgent skriver, så er DVD9, DVD10, og DVD18 alle en del af DVD-video standarden, som generelt bare betegnes som DVD.
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2010 kl. 13:01
Tak Pallec. jeg er ikke vanvittig stærk i DVD-formater. Jeg har tidligere aldrig rigtigt haft brug for den viden for at være helt ærlig. Men det har jeg nu og så er det jo heldigt at der eksisterer et sted som recordere.dk Smile
Jeg checker og melder tilbage om det virker...
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 11:08
Alt virker som det skal - pheew!
Det er nu stadig ikke verdens bedste afspiller, men 777kr i elgiganten er jo heller ingen formue!LOL
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 00:12
Sjovt nok som man kan opfatte kvaliteten i et produkt. Jeg er ovenud tilfreds med min bdp-3000, men okay når man kan starte et rygte på "min kollega kan ikke afspille DL DVD" og nærmest gøre det til et modelspecifikt problem, så skal der nok heller ikke mere end en kommafejl i manualen til at vælte læsset LOL.

Hvad er det som larmer ?

Jeg har nu ikke bemærket nogen speciel høj temperatur. Hastigheden har jeg heller ikke haft nogen problemer med.

Måske din afspiller er defekt ?
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Sjovt nok som man kan opfatte kvaliteten i et produkt. Jeg er ovenud tilfreds med min bdp-3000, men okay når man kan starte et rygte på "min kollega kan ikke afspille DL DVD" og nærmest gøre det til et modelspecifikt problem, så skal der nok heller ikke mere end en kommafejl i manualen til at vælte læsset LOL.

Hvad er det som larmer ?

Om det er et modelspecifikt problem skal jeg ikke gøre mig klog på, er absolut ikke ekspert på området. det var jo sådan set derfor jeg registrerede mig på recordere.dk. Wink
Hvad angår larmen ved afspilning så fandt jeg hurtigt at det kun galdt skiver som var lånt på bibliotekerne. Det er simpelthen den forøgede vægt de har pga af stregkoder og tyverisikring der var årsag til det.
Til top
lsmox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Under alle omstændigheder, så er det jo bare at slå op i manualen - eller kigge på Philip's hjemmeside - så kan man se at den ikke er kompatibel med DVD-/+R DL.

Så prøv at kigge igen!Wink

Under specifikationer på side 22 i brugermanualen, som kan hentes på Philips' hjemmeside, står der at maskinen er kompatibel med både DVD-R DL og DVD+R DL.
Jeg har prøvet at brænde en DVD-R DL og denne afspilles uden problemer!Clap
mvh Leif

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu