|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 04-Januar-2009 kl. 21:32 |
Hejsa Ved nogle af jer herinde ikke er så glad for den, mens andre er positiv overrasket, men hvordan er den med billed delen ?? Den skal bruges uden receiver pt, så det gør ikke så meget at den ikke lige har alle de lyd formater som panasonic har... kan se elkiosken har den på bud her uncl 3 film :
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Det er nok er forgængeren til den blev testet her med et glimrende resultat, så den nye er nok ikke ringere: |
|
Ning
|
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Jamen den har jeg også læst og det eneste de siger om negative er : No onboard decoding for Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio; subpar image quality on Blu-ray Discs in standard 1080p mode; lacks Profile 2.0 support; no Ethernet jack for firmware upgrades. Men er det vigtigt at den ikke kan opdateres direkte via netstik, men kun via dvd.. Og lyder er det IKKE kun vigtigt hvis jeg har en reciver sat til ? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jeg opdatere også min LX71 via en CD-ROM - intet problem. Med hensyn til HD lyd, og manglene Profile 2.0, skal du overveje dine fremtidsvisioner, har du f.eks. planer om et surround anlæg, så kan HD lyd være en gevinst rent lydmæssigt Så lige prisen hos Elgiganten, så vil jeg da virkelig overveje en Sony eller en Panasonic istedet Redigeret af Hother - 04-Januar-2009 kl. 22:19 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
De giver jo ingen film med de nærig røve :-) Synes bare panasonic er så grimme |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Du kunne jo også vælge at købe en lettere brugt herinde, og bruge de mange sparede penge på film. Det gjorde jeg, købte en Samsung bd 1400, og den kører fremragende efter den blev opdateret med seneste firmware. Mener jeg så sådan en til salg herinde fornylig til 12-1300 eller der omkring. Edit: den var til salg for 700, men den er solgt....... men der kommer nok andre billige... Redigeret af Ning - 06-Januar-2009 kl. 00:38 |
|
Ning
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Så køb en Sony og få alle de features som Philips'en mangler.. Den er da også temmeligt dyr. Sony BDP-550 kan fåes for 2500,- (ved ikke om der følger nogle film med, men dem kan du jo købe et par stykker af for merprisen for Philips'en). Sony BDP-350 kan fåes for 1800,- og er inkl. 2 film. Begge disse afspillere kan opgraderes via den indbyggede ethernet forbindelse, så du slipper for at brænde CD'ere med firmwaren på. De har begge BDLive (Profile 2). BDP-350 kan dog ikke dekode DTS-HD MA selv. Bare fordi du ikke lige skal bruge den ekstra lyd lige nu, så kan det jo komme senere.. og det er da ærgeligt at undvære når nu du kan få dem og tilmed billigere.
Redigeret af hedberg - 06-Januar-2009 kl. 04:08 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
Nu du siger jeg skal købe den Sony BDB-550 så vil jeg gerne vide hvad er forskellen på den og så deres BDP-S500 ??
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
S500 er deres gamle model. Lige fra hukommelsen så har den hverken dekodning af DTS-HD MA eller BD-Live (Profile 2). Udover det så har den analog 5.1 udgange hvor S550 har analog 7.1 og de andre ting jeg lige har nævnt. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
Okay er det rigtigt som hedberg siger at den mangler de ting (S500 ) hvornår kom Sony med S550 og hvornår kan vi forvente nye modeller fra dem eller andre producenter ? For gider ikke købe nu også opdage panasonic og sony kommer med nye modeller om 14 dage |
|
![]() |
|
![]() |
Der er lige i disse dage en meget stor messe i USA der hedder CES. Hvis der er nye modeller på vej indenfor de næste 2 måneder vil jeg absolut tro de er med på CES. Engadgethd har normalt en del nyheder derfra. F.eks har de på forsiden en nyhed om 2 nye samsung BD afspillere lige nu. Tag et kig på http://www.engadgethd.com/ og hold øje med siden de næste par dage. EDIT: Der er indenfor den sidste time annonceret nye afspillere fra både Panasonic og Sharp - udover altså Samsung. Spædende... og vi har nok ikke set alle annonceringerne endnu.. Ville være overrasket hvis ikke Oppo også var derude med en afspiller. EDIT2: Og der kom Pioneer og Memorex også med deres udspil.. Redigeret af hedberg - 08-Januar-2009 kl. 10:30 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |