recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips BDP7200 hvordan er den ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips BDP7200 hvordan er den ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips BDP7200 hvordan er den ?
    Sendt: 04-Januar-2009 kl. 21:32

Hejsa

Ved nogle af jer herinde ikke er så glad for den, mens andre er positiv overrasket, men hvordan er den med billed delen ??

Den skal bruges uden receiver pt, så det gør ikke så meget at den ikke lige har alle de lyd formater som panasonic har...

kan se elkiosken har den på bud her uncl 3 film :

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000ERcNfa80?ProductID=f0 HD4QFHxUMAAAEdLX4Y7qsD&CatalogCategoryID=tJDD4QFHrcsAAAE OCxA03xiY

Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 21:53

Det er nok er forgængeren til den blev testet her med et glimrende resultat, så den nye er nok ikke ringere:

http://www.areadvd.de/hardware/2008/philips_bdp7100_1.shtml

Ning
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 22:01

Jamen den har jeg også læst og det eneste de siger om negative er :

No onboard decoding for Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio; subpar image quality on Blu-ray Discs in standard 1080p mode; lacks Profile 2.0 support; no Ethernet jack for firmware upgrades.

Men er det vigtigt at den ikke kan opdateres direkte via netstik, men kun via dvd..

Og lyder er det IKKE kun vigtigt hvis jeg har en reciver sat til ?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

Jamen den har jeg også læst og det eneste de siger om negative er :

No onboard decoding for Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio; subpar image quality on Blu-ray Discs in standard 1080p mode; lacks Profile 2.0 support; no Ethernet jack for firmware upgrades.

Men er det vigtigt at den ikke kan opdateres direkte via netstik, men kun via dvd..

Og lyder er det IKKE kun vigtigt hvis jeg har en reciver sat til ?

Jeg opdatere også min LX71 via en CD-ROM - intet problem.

Med hensyn til HD lyd, og manglene Profile 2.0, skal du overveje dine fremtidsvisioner, har du f.eks. planer om et surround anlæg, så kan HD lyd være en gevinst rent lydmæssigt

Så lige prisen  hos Elgiganten, så vil jeg da virkelig overveje en Sony eller en Panasonic istedet

Redigeret af Hother - 04-Januar-2009 kl. 22:19
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 22:22

De giver jo ingen film med de nærig røve :-)

Synes bare panasonic er så grimme

Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 00:33

Du kunne jo også vælge at købe en lettere brugt herinde, og bruge de mange sparede penge på film.

Det gjorde jeg, købte en Samsung bd 1400, og den kører fremragende efter den blev opdateret med seneste firmware.

Mener jeg så sådan en til salg herinde fornylig til 12-1300 eller der omkring.

Edit: den var til salg for 700, men den er solgt....... men der kommer nok andre billige...

Redigeret af Ning - 06-Januar-2009 kl. 00:38
Ning
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 04:05

De giver jo ingen film med de nærig røve :-)

Synes bare panasonic er så grimme

Så køb en Sony og få alle de features som Philips'en mangler.. Den er da også temmeligt dyr.

Sony BDP-550 kan fåes for 2500,- (ved ikke om der følger nogle film med, men dem kan du jo købe et par stykker af for merprisen for Philips'en).

Sony BDP-350 kan fåes for 1800,- og er inkl. 2 film.

http://www.dvdpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=586& ; ;Parent=36&Sort=&Gallery=&Producent=533&Rati ng=0&Max=&Soegeord=&Equal159=&Submit.x=28&am p;am p;Submit.y=16

Begge disse afspillere kan opgraderes via den indbyggede ethernet forbindelse, så du slipper for at brænde CD'ere med firmwaren på. De har begge BDLive (Profile 2). BDP-350 kan dog ikke dekode DTS-HD MA selv.

Bare fordi du ikke lige skal bruge den ekstra lyd lige nu, så kan det jo komme senere.. og det er da ærgeligt at undvære når nu du kan få dem og tilmed billigere.

Redigeret af hedberg - 06-Januar-2009 kl. 04:08
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 17:20
Nu du siger jeg skal købe den Sony BDB-550 så vil jeg gerne vide hvad er forskellen på den og så deres BDP-S500 ??
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 19:33

Nu du siger jeg skal købe den Sony BDB-550 så vil jeg gerne vide hvad er forskellen på den og så deres BDP-S500 ??

S500 er deres gamle model. Lige fra hukommelsen så har den hverken dekodning af DTS-HD MA eller BD-Live (Profile 2). Udover det så har den analog 5.1 udgange hvor S550 har analog 7.1 og de andre ting jeg lige har nævnt.

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 23:00

Okay er det rigtigt som hedberg siger at den mangler de ting (S500 )

hvornår kom Sony med S550 og hvornår kan vi forvente nye modeller fra dem eller andre producenter ?

For gider ikke købe nu også opdage panasonic og sony kommer med nye modeller om 14 dage

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 23:49

Der er lige i disse dage en meget stor messe i USA der hedder CES. Hvis der er nye modeller på vej indenfor de næste 2 måneder vil jeg absolut tro de er med på CES.

Engadgethd har normalt en del nyheder derfra. F.eks har de på forsiden en nyhed om 2 nye samsung BD afspillere lige nu.

Tag et kig på http://www.engadgethd.com/ og hold øje med siden de næste par dage.

EDIT: Der er indenfor den sidste time annonceret nye afspillere fra både Panasonic og Sharp - udover altså Samsung. Spædende... og vi har nok ikke set alle annonceringerne endnu.. Ville være overrasket hvis ikke Oppo også var derude med en afspiller.

EDIT2: Og der kom Pioneer og Memorex også med deres udspil..

Redigeret af hedberg - 08-Januar-2009 kl. 10:30
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu