recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips BDP-7200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips BDP-7200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cosmo79Kramer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips BDP-7200
    Sendt: 03-Januar-2009 kl. 18:07

Jeg overvejer, at anskaffe denne Philips Blu-ray afspiller.

Er der nogen, som vil dele ud af deres erfaringer med BDP-7200?

Jeg går efter denne, da jeg helst vil holde alt i Philips og i forvejen har 47PFL9703H samt HTS8100. Samtidig syntes jeg, at designet flot pga dets enkelhed og at det er stilrent. Det tekniske er jeg temmelig uoplyst omkring, så er der nogen som eventuelt kan se noget i specifikationerne som enten taler for eller imod?

Hvordan klarer Philips sig generelt mod de øvrige fabrikanter af BD afspillere?

http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/consumer/cc/_ categoryid_PLAYERS_AND_RECORDERS_CA_DK_CONSUMER/#/consumer/d a/dk/consumer/cc/_categoryid_BLURAY_DISC_PLAYERS_SU_DK_CONSU MER/

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 18:18

Hvis det er den Philips jeg var inde og kigge på for et par dage siden, så har den ikke BDLive (Profile 2.0) og den kan ikke dekode HD lydformaterne som f.eks Dolby TrueHD og/eller DTS-HD Master Audio som er en meget stor del af fornøjelsen ved Blu-ray. Næsten alle nye film leveres med disse lydspor.

Jeg ville undgå den og købe en af de tidsvarende afspillere fra Sony (f.eks BDP-550) og Panasonic (f.eks BD35 eller BD55).

EDIT: Det var den.

Redigeret af hedberg - 03-Januar-2009 kl. 18:53
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 03:42
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Hvis det er den Philips jeg var inde og kigge på for et par dage siden, så har den ikke BDLive (Profile 2.0) og den kan ikke dekode HD lydformaterne som f.eks Dolby TrueHD og/eller DTS-HD Master Audio som er en meget stor del af fornøjelsen ved Blu-ray. Næsten alle nye film leveres med disse lydspor.

Jeg ville undgå den og købe en af de tidsvarende afspillere fra Sony (f.eks BDP-550) og Panasonic (f.eks BD35 eller BD55).

EDIT: Det var den.

Den understøtter altså true Hd.

Gør BDP 7100 også som jeg lige har købt til soveværelset

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 12:31

Du har formodenligt ret, men så skal Philips blive en del bedre til at skrive specifikationerne på deres hjemmeside.

Men den undetstøttede stadig ikke DTS HD MA og har ikke profile 2.0/BD Live for dem der måtte ønske det, så jeg ville stadig - for samme pris - vælge en anden fabrikant indtil Philips'es underleverandør får styr på de par funktioner.

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu