recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips CRT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips CRT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akselj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips CRT
    Sendt: 28-April-2006 kl. 22:12

Jeg købte for et år siden et Philips 9509 TV som efter min mening har et fantastisk flot billede, men der har været problemer med det.

Der er to fejl, begge forekommer når man tænder apparatet med fjernbetjeningen, den ene er at billedet er sort/hvidt, den anden er at der ikke kommer billede frem, i begge tilfælde kan man slukke og tænde igen med fjernbetjeningen og så er billeder OK.

Fejlene er sjældne, 3-4 gange om måneden.

Apparatet har været på værksted 3 gange, i alt næsten 4 måneder, sidste gang skiftede "chassiset" hvad det så end er, men uden helld, begge fejl er set i de 3 uger vi har haft det siden sidste reparation.

Nu har forretningen tilbudt os et nyt apparat, Philips 9551, det skulle være en helt ny model, er der nogen her der har set anmeldelser? Og hvad er prisen?

Jeg er lidt skeptisk da Philips 9520 åbenbart har haft mange problemer, og det er heller ikke ualmindeligt med fejl på 9509. 

Hvordan er reglerne i forbrugerret når der ikke kan leveres samme model som erstatning for en defekt?

Hilsen Aksel

Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2058
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2006 kl. 22:22
Hej  Aksel.

Prøv at se her.
http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/5/

mvh
Allan
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2006 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af akselj akselj skrev:

Nu har forretningen tilbudt os et nyt apparat, Philips 9551, det skulle være en helt ny model, er der nogen her der har set anmeldelser? Og hvad er prisen?

Her er en lang diskussion (på tysk) om dette TV
http://www.hifi-forum.de/viewthread-95-4601-1.html
Der er HDMI og component indgang. Om ikke andet, så er det spændende features for et CRT.

Prisen i Tyskland ser ud til at være omkring 650 EUR.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
akselj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Januar-2005
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2006 kl. 22:29

Vi har afvist tilbuddet om et 9551, og nu har de i stedet tilbudt et 9967D mod at vi betaler forskellen mellem vor købspris og Tape Connections  pris, så vi får det for 14.800 kr. i alt, leveret og opstillet.

Hiolsen Aksel

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2006 kl. 22:36
Hej

Det tilbud ville jeg sige ja tak til omgående. I får et meget bedre tv selvom det jo også koster. Hilsen E.C.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu