|
Philips hts 5581 hjemmebiograf |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pertorp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-September-2012 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-September-2012 kl. 18:32 |
Jeg købte denne hjemmebiograf for ca. et halvt år siden og har indtil nu været tilfreds. Nu er den desværre begyndt at lave numre med mig. Lige pludselig skifter den radiokanal uden jeg rører fjernbetjeningen. Den kan også finde på at skifte et kapitel frem når jeg ser film. Jeg har netop opdateret softwaren i enheden. Jeg har trådløse baghøjttalere der passer til hjemmebiografen. Er der andre der oplever lignende problemer?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til forum
2 ting. 1. forkert forumtråd til dit spørgsmål 2. ikke nok informationer for at kunne hjælpe dig. Men først, skriv til helpdesk og få flyttet din tråd
|
|
![]() |
|
pertorp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-September-2012 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 7 |
Hvor finder jeg så helpdesk?
|
|
![]() |
|
Hvad er det rigtige forum tråd?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |