recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips HTS8100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips HTS8100

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Fedtmule Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Marts-2007
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2007 kl. 12:02

Hej Nicolaj,

Ja, Philips erkendte fejlen overfor sælgeren hos Fona, hvor jeg havde købt den. Fona havde modtaget 3 stk. af HTS8100 og de to var defekte.

Jo, der var tale om en konstant irriterende lyd. Min kone, som åbenbart har mere følsomme øre end mig, var ved at gå op i limningen.

Sælgeren fra Fona fortalte mig efter hans dialog med Philips, at blæseren skulle tilpasse sin hastighed afhængig af lydniveauet: lavt lydniveau = få omdrejninger og højt lydniveau = flere omdrejninger. Jeg kunne heller ikke undgå at bemærke, at hver eneste gang jeg skiftede funktion på apparatet - eks. fra CD til DVD, så gik blæserhastigheden ned for derefter at stige igen. Lidt underligt! Jeg formoder, at blæserfunktionens opgave er, at "nedkøle" forstærkeren i Subwooferen.

I øvrigt - en HiFi-nørd har senest belært mig om, at såfremt forstærkeren/Subwooferen (forstærkerens placering) indeholder kvalitetskomponenter, er der ikke behov for en blæser. Den skal jeg så ikke lige kloge mig på!

Håber det var fyldestgørende nok.

Til top
Holyboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2007 kl. 12:31

Jep, så fik vi afrundet det område

Mvh Nicolaj
Til top
claust Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 372
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2007 kl. 10:11

Jeg har en HTS8100, og er i det store hele tilfreds, men den driller desværre;

- Har problemer med at slukke og tænde, den går sommetider ikke 'ordentligt' i standby, men skriver 'entering low-power' eller noget i den retning, men lampen bliver ikke rød som den skal. Derefter kan jeg ikke tænde apparatet uden at afbryde strømmen helt i ca. 30 sek.

- Blæseren kunne jeg også have undværet, det er dog ikke så slemt at det ville afholde mig fra at købe anlægget.

Jeg havde håbet at den seneste firmware ville rette problemet, change loggen beskrev endda en 'standby behavior' rettelse, men det har ikke hjulpet. Den må tilbage til rep.

Men UDOVER dette synes jeg det er et rigtigt fint lille anlæg. Har pillet 6 højttalere + reciever + dvd afsp. ned i stuen og erstattet med denne, selvfølgelig kan lyden ikke følge med et rigtigt surround anlæg, men det spiller fint i mine ører, og billedet er helt sublimt...

Savner ikke det gamle anlæg - vi har børn på 1 og 7 år, så der bliver alligevel aldrig skruet op på fuld styrke når der ses film om aftenen...

Til top
Holyboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2007 kl. 11:14

Hej Claust,

 

Tak for dit indlæg

Har du et link til den side hvor du kunne konstatere at der var kommet en ny firmware? Og ved du om man selv kan kigge hvilken version der benyttes og evt. selv stå for opgraderingen ?!

 

Mvh Nicolaj
Til top
claust Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 372
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2007 kl. 19:39
Til top
The king Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 10:21
Hej Allesammen.... når den skal købes, så vil jeg klart anbefale den side der hedder www.lcd.dk Der har jeg selv handlet en del og er vildt godt tilfreds med deres service
Til top
Holyboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af claust claust skrev:

Her;

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?scy=DK& amp; amp; amp;slg=DAN&sct=HOME_THEATER_SU&cat=DVD_HOME_THEATER _CA&session=20070910133828_80.164.37.222&grp=HOME_EN TERTAINMENT_GR&ctn=HTS8100/12&mid=Link_Software& hlt=Link_Software

Komplet med vejledning...

 

Tak for linket Claust

------------------------------------------------------------ -----------------------------------

 

//The King:

 

Sjovt du nævner dem, det var nemlig hos LCD.dk jeg var oppe og få en demonstration ved.

Dog havde de ikke det fjernsyn som jeg sukker efter (37pfl9632) Men den får de nok indenfor kort tid, indtil da skal der spares lidt sammen

 

 

Mvh Nicolaj
Til top
The king Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 12:07

Det var sku da sjovt ja..... Var lige oppe og se det forleden dag i deres butik. De havde da 36pfl9632d til at hænge inde i deres Philips rum, men kan ikke huske hvad den skulle koste... måske er den på deres hjemmeside, ellers kan man jo altid ringe til dem. Har du set den til en god pris et sted??

Til top
The king Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 12:08
ja jeg mente 37pfl9732D....
Til top
Holyboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 12:14

Hej,

Det lader til man kan få 96'eren til knap 12.000 hos BEFRO (Kender dem ikke)

Tjek selv: http://www.pricerunner.dk/pl/2-973028/TV/Philips-37PFL9632D- Sammenlign-Priser?q=37pfl9632

97'eren koster pt. 17.000 hos JA mand (Kender dem hellere ikke)

http://www.pricerunner.dk/pl/2-965096/TV/Philips-37PFL9732D- Sammenlign-Priser?q=37pfl9732

Mvh Nicolaj
Til top
The king Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 12:27
Ja jeg kender dem heller ikke... tror du ikke vi skal se om vi kan få en masse med på vognen også tage fat i www.lcd.dk nu når du kender dem og jeg har handlet hos dem nogle gange.. De må da kunne komme med en god pris tror du ikke...??
Til top
Holyboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 12:35

Jeg kender altså ikke folkene hos Lcd.dk

Men det lyder da logisk at man kan presse prisen ved bestilling af flere apparater.  Har dog ingen erfaring med fælleskøb.

Mvh Nicolaj
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu