|
Philips hue lys effekt |
Besvar |
Forfatter | |
nitrotg
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-August-2018 kl. 19:59 |
Ved ikke om det findes så vi prøver lige her
Har 15 hue light bulbs i køkkenet (5x3) og tænkte det kunne være lidt sjovt at få dem til at hver række tænder og slukker enkeltvis efter 1 sek.. sådan ligesom man tænder en stor lagerhal.. Ved ikke om det giver mening eller om der overhovedet findes en måde at gøre det på.. |
|
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er på IOS, så hent iConnecthue.
|
|
Kazan
Junior bruger Oprettet: 05-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
Philips Hue's egen app kan ikke lave den effekt, muligvis findes der en 3. parts app der kan, ellers skal du ud i noget programmering via API'et. Du kan se mere på deres udvikler forum her https://developers.meethue.com/philips-hue-api
|
|
-Kazan
|
|
nitrotg
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har hentet Iconnecthue. Kan dog ikke lige se hvor jeg kan lave den lyseffekt i appen. men jeg har heller ikke sat mig helt ind i den endnu..
Bare sjovt der ikke er andre der har fået den ide om at lysene kan tænde skiftevis når man tænder og slukker lyset..
|
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så 15 sekunder fra du tænder til fuldt lys?
Køb en sparepære ;)
|
|
nitrotg
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
9els1
Super bruger Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger app'en "A reading light" til IOS Det "program",eller hvad man skal kalde det, der hedder "Library" gør i hvertfald noget der ligner det at man tænder lys i en stor lagerhal (eller bibliotek )
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej helt op til 2-3 min på den sparepære jeg bruger til wake-up lampe på sengebordet. Lidt genialt faktisk
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal du låne en lommeregner?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |