|
Philips Hue og forkerte farver ... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2014 kl. 22:40 |
Jeg har et underligt problem, som jeg mistænker er pga. af Philips eget app.. Det startede egentlig på min kærestes Android telefon, men er nu også kommet til min.
Problemet er, at hvis vi bruger en widget, viser den forkert farve. Ikke den scene som widget er lavet ud fra. Problemet er også, hvis vi vælger en scene inde i app, men ikke er på Wi-fi sammen med bridge.. Altså, hvis vi bruger det over 4G - væk fra hjemmet. Det virker fint på iPad, da den er på wi-fi, og samme hvis jeg bruger MeetHue igennem en browser. Kender du til problemet, og måske endda har en løsning? Den har gjort det et par opdateringer, og det er endnu ikke løst. jeg kan ikke rigtig finde noget omkrign det på nettet.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at afinstallere alle apps tilknyttet til Hue og en hard-reset af Hue Bridge. Måske afhjælper det problemet.
Jeg bruger den originale Hue-app og LampShade, og har ikke oplevet de problemer, du beskriver. Heller ikke via 3G/4G. |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg afinstalleret mit app her til aften, og installeret det igen, men hjalp desværre ikke.
Skidt hvis jeg skal til at lave reset og afinstallere alle enheder. Det bliver noget af et arbejde. Må prøve at se om jeg kan hard-reset bridge.. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |