recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue Runner problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue Runner problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kostas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kostas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips Hue Runner problemer
    Sendt: 30-Januar-2017 kl. 13:13
Jeg har en del Philips Hue i huset efterhånden og det fungerer fint - også i samspil med Waoo smart wi-fi.

Men nu har jeg fået en Philips Hue Runner skinne med 3 spots på. Den kan mit Hue ikke finde når jeg søger.

De 6 cifre jeg kan taste for at hjælpe kan jeg ikke finde. Eneste tal er disse. Har prøvet flere kombinationer uden held.

Nogen der kender problemet og løsningen ?

Sanyo Z5 | Samsung LE40-M87 | Sony RDR-HX710 | Zaptor | Sony PS2 | Harman Kardon DRP1005 | Front: 2x Minipod | Center: Cinepod | Bag: 2x Micropod SE | Sub: B&W PV1
Til top
pjonassen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjonassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 13:31
Serienummeret plejer at stå rundt om øverste del af plasticdelen.
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055
Marantz 7007
Focal Sib XL

Til top
Kostas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kostas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 13:41
Silly me. Havde tænkte det som en lampe og ikke 3 separate hue pærer. Har funde de 3 serienumre :-)

Har andre ikke Hue skinner fra Philips hvor pærerne ikke kan skiftes.

Tak for hjælpen.
Sanyo Z5 | Samsung LE40-M87 | Sony RDR-HX710 | Zaptor | Sony PS2 | Harman Kardon DRP1005 | Front: 2x Minipod | Center: Cinepod | Bag: 2x Micropod SE | Sub: B&W PV1
Til top
pjonassen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjonassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 14:37
Kan de ikke skiftes?

På billedet af labelen står der GU10. Så der burde kunne skiftes pærer.
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055
Marantz 7007
Focal Sib XL

Til top
Kostas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kostas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 14:52
Jo det kan de sagtens.

Dem der ikke kan skiftes er en anden skinne magen til fra Philips der ikke er Hue.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu