|
Philips hue spot |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
lavalampen
Ny bruger Oprettet: 24-Maj-2022 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
*fejl-indlæg. Må gerne slettes.
Redigeret af lavalampen - 24-Maj-2022 kl. 11:21 |
|
lavalampen
Funktioner
Tak(0)
|
Disse pærer har jeg pt i stuen og nej, de lever ikke op til samme lyskvalitet som dem jeg linker til, omend specifikationerne er nogenlunde ens. Desuden har jeg monteret mange af disse hos kunder, hvor de desværre er døde efter ganske kort tid (pærerne, ikke kunderne)..
|
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 648 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for den uddybende svar. Vi vel gerne have mulighed for farve i 2 af vores værelser så tror det bliver hue. Du skriver at hvis vi vælger hue så anbefaler du dem spots du linker til da de giver god lys. Men spots har vel ikke noget at sige om der bliver god lys? Er det ikke kun pæren? Redigeret af sokken - 24-Maj-2022 kl. 19:10 |
|
lavalampen
Funktioner
Tak(0)
|
De spots jeg linker til, er med indbygget lyskilde. Så den pris proshop kører med i øjeblikket er virkelig skarp.
|
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 648 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er en god pris så kan spare en del ved at tage dem.
Så kan jeg bare have hue i de 2 værelser. Hvis man også bruger Shelly Dimmer 2, kan man så indstille det sådan at F. Eks at lyset er dæmpet om natten på badeværelset. Lige et andet spørgsmål. Vores stue er i forlængelse af vores køkken/alrum. Der bliver anbefalet 3000k i køkken og 2700k i stue. Hvad gør man normalt når stuen ligger i forlængelse af køkkenet? Skal det være ens farvetemperatur? |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |