|
Philips Hue? |
Besvar | Side <1234 23> |
Forfatter | |
sqnk
Bruger Oprettet: 05-Februar-2015 Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du slukker på kontakten så de ikke får strøm, så nulstiller de vist.
Og det med at slukke helt for dem ødelægger også lidt ideen med at kunne styre dem fra mobil :) |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
I mit tilfælde er det faktisk slet ikke det jeg vil:).
Jeg vil gerne undgå at skulle fræse ud:) At jeg så har fået adgangsbillet til hue netværket er bare et plus;) |
|
jb17j
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis det kun er få at kunne tænde og slukke for lampe så kan du købe LK wire less afbryder og der til et lampe udtag her skal der så være 240 v
|
|
Mvh Jan B
|
|
ab_kallenbach
Bruger Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pæren kan ikke sende besked til andre pærer. Du kan fx bruge en Hue Tap til at tænde og slukke for pærerne (den programmeres til hvilken farve og lysstyrke, du vil have). Hue Tap har fire knapper, som programmeres hver for sig. Det er dog smart at bruge den ene til "sluk". Det giver tre knapper til tre forskellige indstillinger af dine pærer. Husk dog at de alle skal have konstant strøm, før du kan styre dem med Hue Tap. Den kan ikke tænde dem, hvis der ikke er strøm på pæren...
|
|
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|
ab_kallenbach
Bruger Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det kan du ikke. De nulstiller, når du tager strømmen fra dem, og du kan ikke ændre "default"-indstillingen. Det kan være smart at have konstant strøm på dem og så tænde og slukke med Hue Tap. Du kan evt. så programmere den ene knap på Hue Tap til kun at tænde med 20% lysstyrke.
|
|
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil lige nævne at der er kommet nogle billige Hue produkter på gaden. Bla. nye "lux" pærer, til kun 149,- og ny kontakt også til 149,- så det ser ud til at de er ved at mærke konkurrencen. Så produkterne i Fona i går
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24773 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt sådan en, men konen har fået smidt brugsanvisningen ud:-( og jeg kan ikke finde den online. Er der nogen som kan hjælpe? Kan den bruges med en App? For jeg kan altså ikke finde noget i appen? Det ser ud til, at det kun er den med bridge.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså om den kan bruges uden bridge?
Det tror jeg bestemt ikke den kan, da der (imo) ikke er nogen kommunikation til pæren så - heller ikke direkte fra app |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24773 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fra kontakten kan jeg styre pæren. Men Rec.dk skriver, at der også kan bruges en app. Men det kan jeg ikke se, at den kan. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www2.meethue.com/da-dk/productdetail/philips-hue-wireless-dimming-kit <<-- denne kan bruges uden bridge, hvis du vil bruge app på din smart fone, så skal du ha fat i en bridge.< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/c8bd6a48//helpers/preHelper.js">
Sættet burde virke OTB. |
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er det sæt jeg har købt. Men konen har fået smidt brugsanvisningen ud, så jeg mangler lidt at kunne se, hvad jeg ellers kan.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9379 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du en bridge ?
|
|
Besvar | Side <1234 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |