|
Philips Hue? |
Besvar | Side <1 20212223> |
Forfatter | ||||
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har du kigget i Philips Hue appen under "Apps we like"? Der ligger en app, der hedder Light DJ Pro (findes også i en gratis version). Det lyder lidt, som det du søger efter.
|
||||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Flemming, prøv at tjek denne video:
|
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så lige en youtube video, hvor den er vist, og ser lovende ud. Ved du, om lyden kan tages fra ens anlæg? Eventuelt med mikrofon fra mobilen?
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den kigger jeg på engang senere også. Jeg har ikke noget imod, at betale for en app, bare den virker som jeg vil have det. Jeg har ikke set det med apps we like før. Du har fået gjort mig afhængig af Hue, efter at jeg fik din gamle bridge. Jeg fik så en god startpakke i julegave, og er nu ved, at ændre al lys herhjemme.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den tjekker jeg senere. Takker. Må jo finde ud af mere, om dette system. Det er ret spændende.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kender ikke svaret, men opper dig lige, så du ikke drukner i, at jeg får svar.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den får lyden gennem mikrofonen i telefonen. Så den skal ikke sættes til noget. |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Super. Den får jeg også set på.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Undskyld Jeg kan godt se i tråden, at du er i gang med et større projekt! God fornøjelse |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er bare ok. Det er altså ret spændende, med alt det de kan. Og nu bliver deres egen app, jo en del bedre. Edit: Jeg har kigget lidt på denne app, og nok lidt droppet den. Hold da op, der er mange indstillinger. Det finder jeg nok ikke ud af.
Redigeret af Flemming Larsen - 13-Januar-2018 kl. 09:53 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har prøvet denne, og den gør det rigtig godt. Musikken er ikke altid lige med, i forhold til pærerne. Men det går nok. Det lægger tøserne nok ikke mærke til.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Han kommer med en del, som kan bruges. Blandt andet, at lysshow apps ikke er 100% gode. Men de er sikkert gode nok, til en stor flok tøser.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Besvar | Side <1 20212223> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |