|
Philips Hue? |
Besvar | Side <1 212223 |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har desværre ikke en bevægelses sensor, så kan ikke afprøve dette. Men det lyder forkert, at den ikke skulle kunne huske det. Mine kontakter, husker altid deres indstillinger, og også hvis jeg starter op i en app, så er det med de indstillinger, som var der ved sluk. Edit: Hvis du har facebook, så prøv denne gruppe. Redigeret af Flemming Larsen - 13-Januar-2018 kl. 10:02 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den nye Hue app, kommer da til at se noget anderledes ud.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har efterhånden, fået lidt Hue herhjemme, som jeg er begyndt, at sætte op mine tøsers værelser. Og det er fint nok, men den enes iPhone og iPad kan bare ikke connecte, til vores bridge. Jeg trykker søg, og finder den også, men når jeg trykker på knappen, så sker der bare ikke noget. Min egen, konens og den ene datters hopper direkte på. Hvad sker der, og kan jeg komme ind på en anden måde? Det er den Phillips egen app, som jeg prøver med. Andre apps kan godt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | Side <1 212223 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |