|
Philips Hue? |
Besvar | Side <12345 23> |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej. Kun det lille nye sæt. Det virker til 10 pærer, og Recordere skriver, at der kan bruges en app til. Men det kan jeg bare ikke se hvordan.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med bridge kan man via app programmere fjernbetjeningen.
Jeg tvivler på du kan tilføje flere pærer uden en bridge. |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der sidder en knap på bagsiden, som hedder set up. Så jeg tror på, at der kan sættes flere pærer til.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg brugte den knap setup for at parre den med bridge.
Prøv evt at ringe til Philips |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Jamen det er bare svært, når jeg ikke kan læse mig frem til til. Den dumme kone.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er ret sikker på at styring med app kun virker, hvis du har en bridge. Sådan læste jeg det på pakken. Du kan styre op til 10 pærer via den medflg. fjernbetjening.
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Øv. Hvordan sætter man så en ny pære til?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flemming kan du ikke bede forhandleren om at tage en kopi fra en af de andre lampers manual?
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
De har desværre ikke flere i øjeblikket. Det er lidt irriterende, at der ikke ligger en online. Det gør de fleste manualer jo i dag.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kontakt philips support, de må kunne hjælpe.
|
|
Packer
Guld medlem Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der står lidt her
http://download.p4c.philips.com/files/9/929001173701/929001173701_pss_dandk.pdf Jesper |
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fandt min manual frem.
Der står at proceduren findes på meethue.com Jeg er ret sikker på det kræves en bridge for at konfigure systemet. Hvis du køber en bridge, så køb den nye 2.0 |
|
Besvar | Side <12345 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |