|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
superac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2004 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
||
Jeg har en Medion LCD-32". Den knækker også engang imellem. Den knækker heldigvis kun når den 'varmer' op de første 10 min. Men det er altså kun engang imellem. Det er altså når plastikken bliver varmet op af elektronikken indefra. Heldigvis knækker den aldrig når jeg slukker for den, da jeg bruger den i soveværelset (kan godt forestille mig at det vil vække mig når jeg sov). Jeg har en Samsung 42" Plasma i stuen som aldrig 'knækker'. Havde en 26" Vestel LCD før i soveværelset som aldrig knækkede. Redigeret af superac |
|||
![]() |
|||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
||
LG PX5 er en Plasma. Det er også min konklusion og mening. Men jeg er lidt en noob, når det kommer til fladskærme. Og vi (jeg og fruen) er så småt begyndt at kigge på fladskærm. Dog intet haster. Men dit indlæg har ført til en "jagt" på en hæderlig fladskærm. Og vi ønsker en større end de 32" vi har p.t. (normal skærm). Om det så skal være 37", 40" eller 42" er diskutabelt. Men jeg ser fremtiden med tv-skærmen som skærmen på en bærbar/PC. Hvor man har mulighed for uendelig mange skærme og deres størrelser og derfor falder 32" i størrelse igennem for mig. Men man skal heller ikke overdrive "husorglet", men det skal holde i mange år. Der er jo også andet i livet. Derfor ønskes nogle af de muligheder som LG PX5 har, men du talte godt for Philips modeller. Og jeg har benyttet noget af aftenen til at kigge på Philips.dk og er måske faldet lidt for denne model: Philips 42PF9966 eller lign. Gode råd er velkomne også hvad angår andre modeller og mærker!! Evt. en 37". Men som sagt er jeg nødt til at støtte mig til Jer andres viden på området. Nogen gode forslag til et TV til almindelig brug (Film, PC) med digital parabol og kommende HTCP mm. Og jeg ved ikke om det skal være LCD eller Plasma. Tstampe |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
Jeg ville netop ikke vælge en 42pf9966 da det er en ret gammel skærm. Ikke at den fejler noget men teknologien har rykket sig en del de sidste 2 år. Philips kommer med nye modeller her til sommer med ClearLCD. De har nogle forbedringer på netop de punkter hvor LCD halter i forhold til Plasma. |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
Umiddelbart er Plasma ikke bedre LCD når man kommer over 40". Faktisk har LCD bedre opløsning end plasma på de store skærme. |
|||
![]() |
|||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |