recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips LCD 9831/9731 og grøn stribe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips LCD 9831/9731 og grøn stribe

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips LCD 9831/9731 og grøn stribe
    Sendt: 26-August-2006 kl. 09:03

Hej.

Jeg ved fra debattten om Philips LCD 9831/9731 at der er andre der har oplevet den grønne stribe, men kan ikke rigtig finde konklusionen på dette - emnet er rimeligt langt og som følge deraf svært at finde de forskellige guldkorn der har været .

Jeg har en grøn  stibe foroven og til venstre på skærmen når jeg ser DVD og jeg ændre billedformat til bredformat. Min Sony 1010 står til Auto. Hvor mange andre oplever dette? for hvis det kun er nogle få, kunne det måske tyde på en hardware fejl, hvorimod, hvis det er alle eller mange, så er det måske en software fejl som man så kunne håbe på bliver rettet i næste SW update.

Og så er der lige fjernstyren, er der virkelig ingen løsning på dette    http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14472& PN=2

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu