Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
blackbox
Bruger
Oprettet: 09-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
|
Sendt: 21-December-2009 kl. 13:16 |
jeg ville helt klart vente og få philips´en det er et suverrænt tv
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 21-December-2009 kl. 15:51 |
Suværent? Det er nok lige at tage munden for fuld...
M.v.h.
|
 |
blackbox
Bruger
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 00:37 |
tja, folk opfatter jo tingene forskelligt, min familie og undertegnede er i hvert fald enige om at det er et fantastisk tv, med et super billede, og lækre menuer.
men du har jo lov at have din mening, det er jo et frit land
god jul til alle
mvh Carsten
|
 |
DennisTHolm
Ny bruger
Oprettet: 10-November-2009
Sted: DK
Point: 10
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 11:35 |
Sådan .. Fandt ENDELIGT en som havde det på lager (2 stk tilbage kun) og har bestilt det hjem til levering i morgen. Har set fjernynet adskillige gange i udstilling og det skulle bare være det.. SÅ forhåbentligt kommer det i morgen. Kan jo næsten ikke vente længere nu :|
|
 |
O'Brian
Super bruger
Oprettet: 30-Oktober-2006
Point: 284
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 12:38 |
Tillykke med det. Giv endelig en tilbagemelding..
Bliver også spændene at se hvad flatpanels.dk mener i deres test. Den skulle være lige på trapperne.
Hvor og hvor meget skal du betale.. hvis jeg må være så fri..?
God Jul til alle !!
Redigeret af O'Brian - 22-December-2009 kl. 12:40
|
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.
|
 |
blackbox
Bruger
|
Sendt: 23-December-2009 kl. 02:16 |
hej dennis, nu er det forhåbentlig ikke hos easyshopping du har handlet vel?
|
 |
DennisTHolm
Ny bruger
|
Sendt: 24-December-2009 kl. 10:09 |
Købte det hos danskitlager.dk. Sendt med det samme og fik det dagen efter. Kanon service. De ringede endda og forsikrede mig om at jeg ville modtage det dagen efter med fragtmanden.
Easyshopping ligger 10km fra hvor jeg bor, så kender alt til forretningen og den omtale der har været omkring ejeren. Tror danskitlager er de eneste i hele DK der har fjernsynet på lager. De andre skriver det på siden, men når man ringer så siger de at de skal bestilles hjem.
Betalte 15k for svinet. kunne måske få det 200kr billigere andet sted, men nu var jeg træt af at vente og kunne i værste fald skulle ha ventet til start feb. iflg. philips..
Modtog det d.23 så har ikke haft tid til at pille ved fjernsynet endnu eller sætte den ordenligt op. Men førstehånds indtryk er "HOLD KÆFT DET ER LÆKKERT".... Startede det igår aftes og så lidt film med ambilight. DET er sgu en oplevelse og specielt og alle pengene værd.
God Jul ...
|
 |
vasif
Guld medlem
Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
|
Sendt: 24-December-2009 kl. 10:45 |
Godt at se, at du måske fulgte mit link i mit første indlæg, sparede ventetiden, og købte hos danskitlager:)
Jeg kender selv den rastløse følelse man har, over at vente på noget man virkelig ser frem til, men en bedre julegave findes jo nok ikke:)
Dejligt at høre, du er tilfreds, og kan selv huske første gang jeg for alvor stiftede bekendtskab med Ambilight i min stue, det var en stor oplevelse, senere er det dog aftaget lidt:)
God Jul og godt nytår.
|
 |
DennisTHolm
Ny bruger
|
Sendt: 25-December-2009 kl. 12:29 |
#vasif
Ja som alt andet så bliver det hverdag igen og man begynder at spejde efter nyt lir til stuen :-)
|
 |