|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
![]() Sendt: 07-November-2010 kl. 18:18 |
Hey
Jeg har på nettet fundet en super fed Philips lampe som kan skifte farve via fjernbetjening. Problemet er bare at jeg ikke kan finde nogen dansk forhandler, kun noget der hedder Pixmania, som jeg ikke kender. Nogen der ved hvor disse lamper, eller evt. nogen ligende kan købes i DK? Det er disse: http://shop.philips.dk/store/rpeeub2c/da_DK/DisplayCategoryProductListPage/parentCategoryID.52379000/categoryID.52379300#FK_PR_MID=false;FK_CL_EXTRA_FEATURES_DIMMABLE=false;FK_CL_EXTRA_FEATURES_REMOTE_CONTROL=false;productListPage=0;sortBy=SK_PRICE_DESCENDING;FK_CL_EXTRA_FEATURES_COLOR_CHANGING=false;compare=false |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
ikke som sådan noget i vejen med pixmania hvis du kan vente på deres lidt lange leveringtid (sammenlignet med andre danske webshops)
Er det effekten eller lampen du er ude efter? for noget rgb lys der kan styres via rf fjernbetjening kan købes til billige penge andre steder.
|
|
![]() |
|
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Jamen synes lampen er fed, men det er da helt klart de skiftende farver der lokker :) Hvilke alternativer kan foreslåes?
|
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Synes du skal finde en fed lampe og så købe sådan en her:
eller: Ved ikke om de kan sættes til at skifte automatisk. edit: Det kan de.
Redigeret af Briam - 07-November-2010 kl. 20:49 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Nu linker du jo til mange lamper. En mulighed kunne være at søge på ebay. Jeg har købt en del fra ebay.de, som har været billige.
|
|
![]() |
|
Maestroelite ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2010 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Fik du købt den?
Fundet den andre steder billigt end Pixmania?
Jeg leder selv efter den samme lampe til en god pris, men er ikke så glad for at skulle bestille hos Pixmania efter hvad man hører om dem... |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
du kan købe den på amazon til 90 £ og mini udgave til 50 £
|
|
![]() |
|
Maestroelite ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2010 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg var derinde for nogle timer siden og den forhandler der sælger dem sender ikke til DK desværre.
|
|
![]() |
|
jduro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
denne kan fås i Silvan.
Jeg ved de også har mulighed for at skaffe andre modeller hjem.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak, men det jeg var ude efter var en pris som Pixmanias eller tæt på. (759,-).
Silvan - DKK: 1.399,00 pr. STK
Og mest af alt høre om "Beedmiz" fik købt en og hvordan det gik.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er pixmania altså heller ikke slemmere. Synes da godt du kan bestille hos dem. Kan godt være at der så er lang ombytningstid hvis der sker noget men det er jo en lampe så mon ikke du klare nogle uger uden den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |