|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
claust ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() Sendt: 07-August-2006 kl. 10:27 |
Overvejer denne da huset er fyldt med Philips allligevel :-) Nogen der kan sige noget om den, godt eller skidt? Ser jo ud til at være en std. PC, så man kan jo altid konfigurere lidt om engang senere... Skulle komme om ca. 14 dage... |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Har du et link?
|
|
![]() |
|
claust ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Den var da ikke særligt imponerende! Hvad er prisen? Hvilke/hvor mange tunere (der står: Antal TV-tunere : 2 mW ) Fjernbetjening (der står RC4370): MS kompatibel?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ikke imponerende, hvad mener du? Der er to tunere i, fjernbetjeningen er MS og Philips kompatibel, dvs, den duer til andre Philips produkter, TV osv. Netop det synes jeg jo er smart da jeg har Philips TV, reciever og DVD afspiller. Prisen tror jeg ikke tåler dagens lys, vejl. måske omkring 14000,- (usikkert, kan se den koster 1400€ i tyskland)... |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det jeg mener er: Hvad har den som som de andre ikke har, bortset fra at der står Philips på fronten? Der står intet om køling eller støjforhold, er den passivt kølet eller larmer den som en Xbox 360? 512 Mb. Ram er i underkanten, 1 Gb. bør man som minimum have Grafikkortet er uspecificeret, der står ikke om det er et anerkendt mærke som f.eks. nVidia, ATI etc. hvilket er vigtigt ved driveropdatering Hvad er det for to tunere, Analog, Digitale eller hybride? Er de hybride eller digitale så er spørgsmålet om de supporterer DVB subtitle (virker pt. ikke i MCE 2005, men det komer vel på et tidspunkt) Processoren er en P4 32 bit single core, hvor man som minimum bør forlange at den skal cære 64 bit og helst dual core (64 bit er optimalt til den kommende Vista MCE) Ingen "Microsoft Vista Capable" certificering, dvs. ingen garanti for at den kan køre Vista med fuld udbytte Du skriver fjernbetjeningen er MS kompatibel, men er den MCE kompatibel, således at IR boksen kan benyttes med Microsoft MCE keyboard. Har den MCE knapper (Grøn START, LIVE TV, GUIDE, My TV, My Music, My Pictures, My Videos knapper) Så er der designet, men de kan man jo som bekendt ikke diskutere, da smag og behag er forskellig. Efter min mening er det ikke direkte B&O agtigt Redigeret af MCenterFreak - 08-August-2006 kl. 09:16 |
|
![]() |
|
![]() |
1. Den har først og fremmest Philips navnet på fronten, hvilket tæller hos mig pga. mulighed for samme fjernbetjening. 2. Den har aktiv PSU, resten er passivt kølet. 3. RAM, ja, der skal nok mere i. 4. Der er to analoge tunere med Philips Digital Natural Motion 5. CPU' en er vist rigelig uanset at der er kommet nyere? 6. Ja remoten kan vist alt det du nævner. 7. Designet, hehe ja du har ret, hvis den lignede det nyere B&O var den ikke interessant for mig.
Redigeret af claust - 08-August-2006 kl. 09:20 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja er man forelsket, så er man forelsket
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Fandt lige billeder af en der er splittet ad ; http://www.xpmce.nl/ipb/index.php?showtopic=2726 (scroll lidt ned på siden) |
|
![]() |
|
![]() |
Haha... Hvad vil du anbefale istedet? |
|
![]() |
|
![]() |
Kikkede lige på billederne (kommenterer kun dem, mit Hollandske er lidt rustent) Såvidt jeg kan se er det ikke et kendt tuner mærke. De fleste TV tuner fabrikanter bruger Philips tunere, men det betyder ikke at et Philips tunerkort er sagen. Jeg måtte selv udskifte mit Hybride Dual Philips Tunerkort i min Medion, da MCE fungerede meget dårligt med det. På fjernbetjeningen mangler der My TV, My Music, My Pictures, My Videos knapper. Det kan de fleste vel godt leve med, men tastaturet er helt i skoven, der mangler det hele: Ingen MCE funktionalitet! Prøv at kikke her (klik på Guided tour) Så kan man jo bare købe et sådan tastatur, men der følger ikke en IR modtager med tastaturet, så derfor er det vigtigt at den medfølgende IR modtager er MCE kompatibel. Såvidt billederne, er der ingen IR modtager med, men det kan selvfølgelig være at den er indbygget i boxen. Hvis den er indbygget i boxen, så er det væsentligt at der er en IR ledning med til evt. styring af en Settop box, f.eks. Selector eller kommende HD settopboxe. Nu kan jeg se at det er et Intel grafikkort. Det har jeg ingen erfaringer med, men det er der nok andre der har. Hvad vil jeg anbefale istedet? Jeg selv ville (hvis jeg havde 14kkr liggende i foret der skulle brændes af) bygge den selv, med 100% passiv køling. Der er flere tråde i dette forum hvor mange har brugt rigtig meget tid på at teste og og vende tilbage med erfaringer etc. Jeg ville købe en Harmony fjernbetjening til at fjernbetjene alt mit udstyr. Jeg ville kikke nærmere på hfx kabinettet. Men som sagt, der er masser af tråde hvor det diskuteres hvad der er bedst
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja men jeg kan se at prisen kommer til at ligge i nærheden af Philips'en alligevel med ca. de samme specs, og så har man pludseligt brugt 40 timer på at lege IT-nørd (det gider jeg ikke, det er jeg til dagligt :-) Jeg vil bare have noget der (forhåbentligt) virker fra kassen :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |