recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips MCP9350i
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips MCP9350i

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claust Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 372
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2006 kl. 20:59
kom lige til at se på billedet igen, kan det passe at tv-tuner kortet er fra nvidia (og så med philips tunerdel)? der står i hvert fald nvidia på kortet..
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2006 kl. 22:52

Ja men det så jeg godt, og kikkede efter om det måske var et kombinationskort (tuner + grafikkort). Det har har jeg aldrig set før, og mener umiddelbart også er en dårlig løsning, da udskiftnig af f.eks. grafikkort betyder farvel til Tuner også.

Men når man kikker nærmere på kortet er der ingen skærmudgang (VGA/HDMI) så det lader til at nVidia er på vej ind i Hauppauge/Pinnacle land

Til top
claust Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2006 kl. 07:21
det er et rent tv-tuner kort, grafikkortet er seperat
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2006 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Det jeg mener er:

Hvad har den som som de andre ikke har, bortset fra at der står Philips på fronten?

Der står intet om køling eller støjforhold, er den passivt kølet eller larmer den som en Xbox 360?

512 Mb. Ram er i underkanten, 1 Gb. bør man som minimum have

Grafikkortet er uspecificeret, der står ikke om det er et anerkendt mærke som f.eks. nVidia, ATI etc. hvilket er vigtigt ved driveropdatering

Hvad er det for to tunere, Analog, Digitale eller hybride? Er de hybride eller digitale så er spørgsmålet om de supporterer DVB subtitle (virker pt. ikke i MCE 2005, men det komer vel på et tidspunkt)

Processoren er en P4 32 bit single core, hvor man som minimum bør forlange at den skal cære 64 bit og helst dual core (64 bit er optimalt til den kommende Vista MCE)

Ingen "Microsoft Vista Capable" certificering, dvs. ingen garanti for at den kan køre Vista med fuld udbytte

Du skriver fjernbetjeningen er MS kompatibel, men er den MCE kompatibel, således at IR boksen kan benyttes med Microsoft MCE keyboard. Har den MCE knapper (Grøn START, LIVE TV, GUIDE, My TV, My Music, My Pictures, My Videos knapper) 

Så er der designet, men de kan man jo som bekendt ikke diskutere, da smag og behag er forskellig. Efter min mening er det ikke direkte B&O agtigt

Hvor er det lige i tyskland man kan få den til 1400£..??

Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2006 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af claust claust skrev:

Ikke imponerende, hvad mener du?

Der er to tunere i, fjernbetjeningen er MS og Philips kompatibel, dvs, den duer til andre Philips produkter, TV osv. Netop det synes jeg jo er smart da jeg har Philips TV, reciever og DVD afspiller.

Prisen tror jeg ikke tåler dagens lys, vejl. måske omkring 14000,- (usikkert, kan se den koster 1400€ i tyskland)...

Hovsa.. Det var til dig..

Hvor er det lige man kan få den til 1400£..

Tysk hjemmeside eller..

Vil gerne bede om link, hvis det er..

Til top
claust Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2006 kl. 23:48
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2006 kl. 00:39

hej nogen der ved hvornår den ´kommer her til landet hvis den kommer vil helst have den med dansk windows m.m

mvh Jan

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu