|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Popeye ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Well.. nu er den kommet!
Er der nogen der har testet den?? http://koz.dk/product.asp?product=1184&sub=101&page=1 |
||
![]() |
||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
|
[QUOTE=Popeye]Well.. nu er den kommet! Har bestilt den i dag, skulle modtage den i morgen, så skulle gerne få testet den i løbet af weekenden. Michael |
||
![]() |
||
Viftrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Hvor kan man se hvilke enheder Philips allerede har lært den? |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
|
glæder mig til at høre om den Hans |
||
![]() |
||
zuperd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Kan man også bruge den til at styre lyset ? altså slukke og skrue ned for styrken? ved at Logitech Harmony 525 Remote kan. nogen der ved dette?
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() |
|
Til mjohansen Har du snart fået testet den ? Venter spændt på din mening om den Hans
|
||
![]() |
||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
|
Ja det har jeg, modtog den i torsdags og har sendt den retur i dag Måske skal jeg lige starte med at sige at jeg de sidste 10 år har benyttet en Marantz RC2000 MKII fjernbetjening. Dem som kender den, ved at det nok er noget af det bedste der nogensinde at lavet med hensyn til programmerbare fjernbetjeninger. Min er desværre temmelig slidt efterhånden og det sidste års tid har jeg ledt efter en afløser. Desværre bliver Marantz'en ikke lavet mere og Marantz har ikke andre modeller der efter min mening kan leve op til RC2000'eren. Jeg har efterhånden prøvet diverse fjernbetjeninger og indtil videre holdt mig fra dem med touchscreen, da jeg hellere vil have hard-buttons. Jeg foretrækker dem med hard-buttons, da de er nemmere at betjene uden at man skal kigge på fjernbetjeningen for at se om det er den rigtige tast man rammer. Philips'en var størrer end jeg umiddelbart havde regnet med og det er nærmest umuligt at betjene den med en hånd, da der er meget langt fra de nederste taster til de øverste. Dette er en ting jeg vægter meget højt, så allerede her startede det skidt.
Så min røg altså retur, fordi den var for begrænset med hensyn til programmering. Men hvis man ikke har samme behov som jeg har med hensyn til programmeringen, så er det en ganske fin remote. Den er vældig flot når den ligger på stuebordet og den fungere fint, men det var altså ikke nok til mig. Og hvad så nu ?, tjah, jeg kan ikke få en ny Marantz Håber det besvarede jeres spørgsmål, ellers bare spørg (Jeg får nok ikke tid til at svare i dag, da der både er formel1, fodbold og sol uden for) Michael Redigeret af mjohansen - 10-Juni-2006 kl. 21:43 |
||
![]() |
||
jesper74 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Tak for kanon anmeldelse. Havde selv øjene på betjeningen og var faktisk godt på vej til at købe den. Det gør jeg så altså ikke da jeg vægter programmeringer højt. Jesper |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak. Efter hvad jeg har kunne læse mig til via anmeldelser og deres web-site, så tror du løber ind i de samme begrænsninger som med SRU9600, at der lige mangler de der ekstra taster man har brug for til f.eks. at skifte output-mode på HDMI-udgangen på harddisk-optageren eller lign. Michael |
||
![]() |
||
Zaragon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
|
Jeg har længe HADET min Marantz 3200 fjernbetjening, der fulgte med min a/v receiver SR-9200. Jeg har derfor for nylig investeret i en LOGITECH HARMONY 895, der også kan bruges til radiobølger, såfremt man måtte ønske at gøre brug af det. (smart, hvis apparaterne er gemt i reoler, eller man har brug for at kunne fjernbetjene "gennem vægge/etager"). Jeg kan varmt anbefale produktet, som her -indtil videre- bliver brugt uden radiobølge-enheden. |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej "mjohansen" Du el. andre herinde, skulle vel ikke ha' afprøvet denne: Jeg har længe haft "kik" på den, men er lidt usikker på hvordan den er. Redigeret af Pokerface - 23-Juni-2006 kl. 07:00 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
Hej! Jeg er ejer af denne NAD fjernbetjening og kan kun sige OK for den mht. programmering. MEN der er stor og bruger en masse strøm pga. belysningen af tasterne så regn med at skifte batterier hver 2.-3. måned. Nu ligger den bare og samler støv |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |