|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Okay "Larxox", mange tak for det hurtige svar. Må jeg spørge om størrelsen på den? Og strømforbruget... Ja ok, det er jo godt nok lidt ofte der skal skiftes, men med "de billige" batterier fra ALDI, er udgiften til strøm jo vel alligevel ret begrænset. Hvor mange og af hvilken type og str. skal der egentlig i den? |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej igen "Larxox". Hmmm... Ja, det er godt nok lidt af en mursten så. Nå men, tak for svaret ihvertfald. |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() |
|
Hvor får jeg fat i sådan en svend SRU9600.
Den vil jeg gerne have |
||
![]() |
||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
|
http://www.koz.dk/product.asp?product=1184&sub=101&p age=1 Virker som en OK biks, havde ingen problemer med at få mine penge tilbage da jeg sendte min retur til dem. Michael |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() |
|
Så er den bestilt. Måske jeg får din ;-)
|
||
![]() |
||
Auditom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Jeg har lige modtaget min fjernbetjening og opdager til min rædsel at den ikke kan styre min sony forstærker. Den kan med nød og næppe tænde den indbyggede radio og fedte lidt rundt, men ej skifte imputs.
![]() ![]() ![]() Nogen triks jeg har overset inden den ryger retur?? |
||
![]() |
||
cbrdaniel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
Er du tilfreds?? Synes den virker lækker, men hvis den ikke virker som lovet, er den jo ikke meget værd!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg må indrømme at den stadig er pakket ind. Har ikke rigtigt haft tid til at lege med den.
|
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
|
Noget nyt om denne? Jeg er især interesseret i om man kan redigere udseendet af knapperne på LCD'en. Hvis ikke er det ikke så interessant produkt
![]() |
||
![]() |
||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
|
Det kan man desværre ikke Michael |
||
![]() |
||
SpeedyMSM ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Hejsa... Er det muligt at kunne på en Dansk kopi af brugermanualen til min Marantz RC2000mkII ... På forhånd mange tak.. Send Mail til Speedymsm@gmail.com
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |