|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
segaseeberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 27-Juli-2007 kl. 21:19 |
Jeg har længe snust rundt på udkig efter et nyt tv. Jeg har ved selvsyn udvalgt disse tre fjernsyn, som i mine øjne skiller sig ud fra mængden.
Det drejer sig om Philips 37PF9641D, Sony KDL-40D3000 og Panasonic TH-37PX70. Primært skal TV'et bruges til HD-materiale, men det skal sandelig også kunne vise analogt tv i god kvalitet. Hvilket Tv ville I vælge, når man har in mente, at jeg kun modtager analogt antennesignal? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Sony eller Panasonic er nok bedste valg. Den Philips du har valgt er en gammel model fra sidste år. Nye og bedre modeller er på trapperne. |
|
![]() |
|
segaseeberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Synes bare billedet på Philips var meget flot! Den var på 'tilbud' til 14.999,- men dér tager de måske røven på folk? :)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Og jeg tør sørme ikke udtale mig......................................
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Panasonics 37PX70 kan du få til lige under 9.000, og Sonys 40D3000 kan du få til under 12.000. Så de to mærker er da klart billigere end Philips' model.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Hother: Det var ikke personligt !! |
|
![]() |
|
![]() |
Men det er vel egentlig noget pjat at betale for noget gammel teknik? (jvf. Philips Tv'et)
Prisen er egentlig ikke så afgørende. Jeg er ligeglad med om det kommer til at koste 9.000 eller 15.000kr. bare det ser hammer godt ud såvel designmæssigt som billedmæssigt! Philips'et har udseenet med sig og billedet var superflot, plus det har 1920x1080i panel, hvilket jeg ser som et stort plus. Sony'ens design synes jeg også er hæderligt og billedet var også ok godt. Pana'en mener jeg er decideret klodset designmæssigt, til gengæld kunne jeg godt lide den 'glossy' skærm og pang-farverne. Synes det er et svært valg! Redigeret af segaseeberg - 27-Juli-2007 kl. 21:57 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Nej lahan - det var nok ikke personligt, men jeg er simpelthen så p.... træt af at få nedgjort sine bedste intensioner, ikke kun af dig men også andre med sjove ideer
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Prøv evt at kikke på denne, hvis du godt kunne lide den gamle Philips model. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jamen uden jeg skal bringe flere mærker ind i diskusionen (med mindre du er nysgerrig nok til at spørge |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
@ Lahan: Har hørt at performance på det tv skulle være direkte pinlig: http://www.hdtvtest.co.uk/Philips-42PFL7662D/Conclusion.php
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja men du henviser til 42" Der kan være stor forskel på 37" og 42". Men har ikke set 7662, så ved ikke om det har et godt billede..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |