recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips, Pana eller Sony?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips, Pana eller Sony?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
segaseeberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2007 kl. 22:22
Den nye Philips model med 1080p står til ca. 11-12.000kr. over nettet, hvor den gamle model stadig koster 18.000kr! Noget tyder på at det nye TV er noget skrammel.
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 23:17

lige en ting du skal være opmærksomme på. Nogle af philips modellerne med 1920x1080 kan ikke udnytte opløsningen (ihvertfald på HDMI indgangene), max er 720P/1080I. Altså er det ikke en grund til at gå direkte efter 1920x1080. Jeg kan dog ikke huske hvilke modeller det gæller men jeg så det ihvertfald på en 37" philips lcd. Desuden kan man generelt ikke udnytte 1080P på en 37" skærm med mindre man sidder alt for tæt på end hvad der er behageligt.

Så vil jeg lige nævne du kan få pana'en i 42" til billigere penge end både philipsen og sonyen, klart noget jeg vil anbefale!

Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 23:40

Oprindeligt skrevet af segaseeberg segaseeberg skrev:

Den nye Philips model med 1080p står til ca. 11-12.000kr. over nettet, hvor den gamle model stadig koster 18.000kr! Noget tyder på at det nye TV er noget skrammel.

Næh det er bare den almindelige pris udvikling.

Ofte bliver de gamle ikke sat ned i pris. Tit kan man ikke engang købe dem, selvom de står i en del forskellige web butikker.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu