recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips PFL8404 - glad mand
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips PFL8404 - glad mand

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-August-2006
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips PFL8404 - glad mand
    Sendt: 19-September-2009 kl. 08:49

Blot et indspark fra en glad mand: Vi har lige fået et Philips PFL8404 i 37" - er det godt: JA for pokker. Billedekvalitet overstiger langt hvad jeg havde håbet på og der er nul hakken i hverken hurtige billedeskift (så X-men 2 i går) eller ved rulletekster. Farverne er ved den rigtige indstilling naturtro (i mine øjne) og skarphed er helt i top - både fra dvb-t tuner og parabol. Fik i øvrigt en fantastik betjening hos FONA i City Vest.

Lyden er dog ikke overbevisende, så er der nogen som har et godt bud på et par ekstra højtalere til en rimelig pris ????

Hilsen Thorsen

Til top
O'Brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2006
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2009 kl. 15:40

Tillykke med købet! Hvad fik dig til at købe netop denne model?

Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.

Til top
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2007
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2009 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af Thorsen Thorsen skrev:

Blot et indspark fra en glad mand: Vi har lige fået et Philips PFL8404 i 37" - er det godt: JA for pokker. Billedekvalitet overstiger langt hvad jeg havde håbet på og der er nul hakken i hverken hurtige billedeskift (så X-men 2 i går) eller ved rulletekster. Farverne er ved den rigtige indstilling naturtro (i mine øjne) og skarphed er helt i top - både fra dvb-t tuner og parabol. Fik i øvrigt en fantastik betjening hos FONA i City Vest.

Lyden er dog ikke overbevisende, så er der nogen som har et godt bud på et par ekstra højtalere til en rimelig pris ???? Aller bedst om en blue-ray kunne indgå for samme pris...Nogen der har nogle gode forslag?

Hilsen Thorsen

Står lidt i samme situation (dog endnu uden fladskærmen:-)) mht lyd...Jeg overvejer en løsning med en lille stereo-receiver (marantz, denon, sony mfl) + et par gode små højttalere der både kan hænge og stå på et stativ. Denne løsning vil kunne (skal!) fåes for under 4-5000,-, og til den pris vil man ikke kunne få noget ordentligt surround + det hurtigt bliver bedre end et all-in-a-box system.

Redigeret af jensthomsen - 19-September-2009 kl. 17:51
Til top
Thorsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-August-2006
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2009 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af O'Brian O'Brian skrev:

Tillykke med købet! Hvad fik dig til at købe netop denne model?

Lidt indledende surf og så en linie-up hos Fona. I det set up jeg blev præsenteret for der (dvb-t signal) var modellen den der for gjorde det bedst. Uden at vide sindsygt meget om emnet mente jeg også jeg havde bruge for 100 Hz teknologi - og sidst men da ikke mindst fik jeg prisen pruttet ned fra 7999,- til 6800,- og prisen matchede dermed nettet fx wupti.com. (sidste ting: 37" var det kompromis fruen og jeg var landet på  )

Til top
JA Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-August-2009
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 11:39

Svare til min oplevelse med den nyeligt indkøbte 32PFL9604. 2009 er året hvor LCD ikke længere ligner LCD, men fremstår lige naturligt og godt som på CRT eller plasma.

Man kan få nogle højttalere der passer til denne model, set i Elgiganten. Alternativt er en 37PFL9604 med rigtig god lyd.

Til top
O'Brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2006
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 16:04

Hvilke højtalere er det?   Mener du en "soundbar" ?

Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.

Til top
JA Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-August-2009
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 16:25
Ja, mener det hedder en soundbar, passer flot med 8404. Men en 8404 + soundbar lander vel på en pris som 9604 ...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu