recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips PFL8404h og tv kanler..Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips PFL8404h og tv kanler..Hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips PFL8404h og tv kanler..Hjælp
    Sendt: 05-Februar-2010 kl. 15:57
Hej

Har købt en Philips PFL8404h og er meget glad for den, men eeen ting undre mig. Hvorfor kan jeg ikke ændre kanal nr. når jeg putter dem ind på min favoritliste. Jeg er træt af at 3+ ligger på 801....
På min panasonic kan jeg ud fra kanalerne som er tilrådighed vælge forskellige kanaler og ligge dem over i en favoritliste. Listen starter automatisk på 1 og så fremdeles...

Mvh

OakieCry
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 16:04
Hvis det er ligesom på mit 5404H, så tager direkte valg via kanalnummer ikke udgangspunkt i favoritlisten. Man skal i stedet sortere kanalerne i den ønskede orden, så virker det.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2010 kl. 13:32
Jeg har selv 7694'eren - benytter godt nok ikke favorit listen da man fint kan sortere kanalerne som man vil, men mon ikke det er som andre mærker også, at kun kan bevæge sig i favorit-listen med op- og nedknappen?
Mvh. Allan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu