|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() Sendt: 05-Februar-2010 kl. 15:57 |
Hej
Har købt en Philips PFL8404h og er meget glad for den, men eeen ting undre mig. Hvorfor kan jeg ikke ændre kanal nr. når jeg putter dem ind på min favoritliste. Jeg er træt af at 3+ ligger på 801....
På min panasonic kan jeg ud fra kanalerne som er tilrådighed vælge forskellige kanaler og ligge dem over i en favoritliste. Listen starter automatisk på 1 og så fremdeles...
Mvh
Oakie
![]() |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Hvis det er ligesom på mit 5404H, så tager direkte valg via kanalnummer ikke udgangspunkt i favoritlisten. Man skal i stedet sortere kanalerne i den ønskede orden, så virker det.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Jeg har selv 7694'eren - benytter godt nok ikke favorit listen da man fint kan sortere kanalerne som man vil, men mon ikke det er som andre mærker også, at kun kan bevæge sig i favorit-listen med op- og nedknappen?
|
|
Mvh. Allan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |